– Од вечерас, 27. јула, возови за Бар полазиће искључиво са првог колосека, тако да путници одмах по куповини карата уређеном стазом долазе до перона, са кога директно улазе у воз.
На тај начин избегнута је свака могућност преласка путника преко колосека. Иако у железничкој станици Топчидер постоје потпуно уређени и довољно дугачки перони, увидели смо да поједини путници прелазе преко колосека на потпуно недозвољен и несавесан начин како би пречицом дошли до својих вагона, угрожавајући тако своју безбедност. Без обзира што је овакво понашање путника мимо свих прописа, „Инфраструктура железнице Србије“ је од вечерас променила организацију саобраћаја и технологију рада у железничкој станици Топчидер, како би сачували безбедност путника, да таквих ситуација у станици више не би било, – изјавио је генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ Мирољуб Јевтић.
Он подсећа да је станица Топчидер уређена како би од 16. јуна из ње могли да крену јутарњи и вечерњи воз за Бар и у њу стигну путничке композиције из Црне Горе, а да су од 25. јула и међународни возови за Софију и Солун, због радова на модернизацији пруге Београд Центар – Земун преусмерени у Топчидер.
-Капацитети железничке станице Топчидер у потпуности могу да задовоље потребе путника из ових осам возова који саобраћају дневно, а станица је оспособљена да одговори захтевима функционисања железничког саобраћаја, – истиче Јевтић, и подсећа да је ова станица прелазно решење за мали број возова, до изградње нове Техничко – путничке станице у Земуну.
– У железничкој станици Топчидер уредили смо две чекаонице, благајну, инфо пулт, тоалете, а на више места у самој станици постављене су информативне табле, како би се путници што лакше снашли. Поред тога, управо због чињенице да међународни воз између Београда и Бара сада саобраћа преко Топчидера, довољно смо продужили пероне и на тај начин омогућили безбедно кретање свих путника до њихових возова, а постављене су и рампе за утовар и истовар аутомобила, – истиче Јевтић.
Према његовим речима, железничка станица Топчидер не треба и не може да замени железничку станицу Београд Центар у Прокопу, већ да омогући нормално и редовно функционисање само четири пара возова дневно и задовољи потребе тих путника.
-„Инфраструктура железница Србије“ са своје стране организовала је неопходне пратеће сервисе у складу са потребама путника и омогућила им безбедно кретање на станици и уређеним перонима у Топчидеру. Још једном апелујемо на све путнике у железничкој станици Топчидер, али и у другим станицама широм Србије, да не претрчавају преко шина како би брже стигли до воза, јер на тај начин директно угрожавају своју безбедност, али и редовно функционисање железничког саобраћаја, – поручио је генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ Мирољуб Јевтић.