Пројектом реконструкције ове пруге, предвиђено је да се на местима старих челичних мостова чија је демонтажа у току, изграде нови армирано-бетонски мостови већих распона. Поред моста крај локаног пута Чапљинац – Малошиште, биће демонтирана још два моста и то у селу Чапљинац, преко Кнежишке реке и на излазу из села Пуковац, преко Пусте реке. Демонтажа ова три моста трајаће до краја ове недеље, а радови се изводе дизалицом капацитета 500 тона, чији су габарити 15 х 15 метара.
Приликом демонтаже мостова у Чапљинцу и Пуковцу извођач нема сметњи за извођење радова, јер у њиховој близини нема локалних саобраћајница и инфраструктуре. Међутим, приликом демонтаже моста крај локалног пута Чапљинац – Малошиште, због габарита дизалице, као и због безбедности извођача радова и локалног становништва које користи овај пут, било је неопходно затворити га сутра за саобраћај у трајању од дванаест сати.
Поред демонтаже челичног моста преко Малошишке реке, извођачи радова ће сутра на укрштању пруге и локалног пута демонтирати стари путни прелаз и уградити нови.
Радови на модернизацији једноколосечне електрифициране пруге Ниш – Брестовац, на међународном железничком Коридору 10 кроз Србију, обухватају реконструкцију 22,8 километра пруге, комплетан ремонт и модернизацију доњег и горњег строја пруге са објектима на том делу пруге, модернизацију електровучних постројења, комплетних електротехничких постројења (телекомуникације и сигнално сигурносни уређаји) и електроенергетских постројења.
Након реконструкције, пруга Ниш – Брестовац биће оспособљена за брзине до 120 км/сат.
Извођач радова на модернизацији и реконструкцији пруге Ниш – Брестовац је конзорцијум бугарских компанија «Trace Group Holding PLC“ и „Balkantel“.
Вредност уговора је 59.850.000 евра, а финансирање је обезбеђено из бесповратних средстава ИПА фондова и буџета Републике Србије.