Са ове локације скинуто је до сада и 2.080 бетонских прагова, који се даље транспортују у станицу Свилајнац, како би се користили за реконструкцију пруге Свилајнац – Деспотовац. У Доњем Граду демонтирано је и десет скретница, а поскидани су и каблови са путног прелаза у улици Жоржа Клемансоа, односно некадашњој Француској улици.
Истовремено, у железничкој станици Дунав станица екипе на терену раде на демонтирању четвртог станичног колосека, као и на равњању пасареле у улици . На овој локацији у току је уклањање растиња и рашчишћавање терена. Скинути су и бетонски прагови, који се затим даље одвозе у Ранжирну станицу Београд центар у Макишу.
„Инфраструктура железнице Србије“ започела је радове на рашчишћавању старе железничке инфраструктуре на Дорћолу почетком октобра и они треба да буду завршени за 120 дана.
Радовима је обухваћено уклањање старе железничке инфраструктуре и рашчишћавање дела трасе будућег Линијског парка, на потезу од пешачке пасареле на Дорћолу, преко Дунав станице, до близине Панчевачког моста.
Радове изводи већи број фирми, које предводи „Србијапут“ из Београда.
Вредност овог посла износи око 70 милиона динара.
Када овај део трасе буде рашчишћен, биће ослобођено око четири и по километра земљишта у самом центру Београда, на изузетно атрактивној локацији, намењеног за изградњу будућег Линијског парка, који ће се простирати од Бетон хале до Панчевачког моста.
Према ранијим најавама градских челника, реч је о вишегодишњем пројекту, према коме ће Линијски парк обухватати велике зелене површине и паркове, пешачку зону, спортско-рекреативне и комерцијалне садржаје, инфраструктурне и културне објекте, као и јавне службе.