Милион путника на брзој прузи Београд – Нови Сад превезено је за пет и по месеци, почев од 20. марта ове године, када је успостављен редован путнички железнички саобраћај на овој деоници, којом возови саобраћају брзином од 200 км/сат. Подсећамо да је брза пруга на овом делу међународног железничког коридора Београд – Будимпешта пуштена у саобраћај дан раније, у присуству председника Србије Александра Вучића и премијера Мађарске Виктора Орбана.
,,Данас је заиста леп и велики дан за Републику Србију, с обзиром да је за само неколико месеци милион путника прошло брзом пругом између Београда и Новог Сада. Потпуно другачија слика у односу на пре неколико година! Људи су заборавили железницу, а ми смо је вратили на велика врата. Заиста смо једни од пионира са инвестицијама у железничку инфраструктуру, са најмодернијом железничком инфраструктуром која спаја два највећа града у Србији и најмодернијим возовима. Отворили смо ново поглавље у нашој земљи када је реч о инвестицијама у железничку инфраструктуру.
Настављамо са радовима ка Суботици, а додатно ћемо убрзати и са радовима на брзој прузи између Београда и Ниша. Наиме, тренутно се изводе припремни радови на делу трасе између Сталаћа и Ђуниса, и у октобру ће бити потписан оквирни споразум са Европском комисијом и Европском инвестиционом банком када крећемо са озбиљним радовима, а вредност читавог пројекта је око две милијарде евра.
Највеће градове у нашој држави спојићемо најквалитетнијом железничком инфраструктуром по којој ће саобраћати најбржи возови, јер је то стратешки циљ ове земље и ми од тога нећемо одустати,“ рекао је Момировић.
Своје задовољство успешним резултатима исказао је и в.д. генералног директора ,,Србија Воза“ Иван Булајић, који је изјавио да је стратешки циљ пословања ове компаније повратак што већег броја путника на железницу, уз константно унапређење корисничког искуства.
,,Поред удобности и поузданости, данас путницима нудимо и савремене начине продаје карата путем дигиталних канала. У возове полако враћамо и младе. Њихово поверење је најбољи показатељ да смо успели да променимо слику железнице. Наставићемо са модернизацијом услуга и унапређењем ефикасности пословања целе компаније. Очекујемо да ћемо до краја године забележити двоструко већи број путника у односу на претходну,“ додао је Булајић.
,,Заиста сам се пријатно изненадила! Скоро сам се возила француским брзим возом, али је наш Соко лепши, између осталог и зато што је наш,“ изјавила је узбуђено милионита путница на релацији Београд – Нови Сад, Весна Радмилац из Београда. Она је овом приликом добила и пригодне поклоне – годишњу карту за путовање возом и железничку капу као успомену на овај догађај.