На деоници брзе пруге Београд Центар – Нови Сад реконструисани су или изграђени нови станични објекти у свим железничким станицама. Тако су пуштањем у саобраћај брзе пруге између Београда и Новог Сада, све железничке станице на овој деоници добиле нови, лепши, бољи и функционалнији изглед.
Уређењем железничке станице Нова Пазова, као и других станица на брзој прузи, поред уређења станичне зграде, реконструисани су и станични колосеци, обновљени су постојећи и изграђени нови перони и постављене типске надстрешнице. Поред тога, постављен је нови станични мобилијар, уграђена је опрема за информисање и усмеравање кретања путника, као и видео надзор.
У Новој Пазови уређен је и станични плати, као и приступне саобраћајнице.
Прва српска брза пруга Београд – Нови Сад за брзине од 200 км/сат изграђена је по највишим техничко-технолошким стандардима, укључујући и примену европских стандарда интероперабилности. Тако је у реконструисаној железничкој станици Нова Пазова изграђен потходник који повезује четврти и пети колосек, а путницима и корисницима услуга обезбеђен је и лифт.
Из реконструисане станице Нова Пазова која већ четири месеца блиста новим сјајем свакодневно има по 19 полазака на брзој прузи ка Београд Центру и Новом Саду. У зависности од категорије возова, брзом пругом се из Нове Пазове до Београд Центра може стићи за 18, односно 24 минута, док путовање до Новог Сада траје између 29 и 41 минут. Када се томе додају и возови ка Батајници, Шиду, Земуну и Зворнику, радним данима кроз станицу Нова Пазова пролази преко педесет возова у путничком железничком саобраћају.
Извођач радова на реконструкцији станице Нова Пазова, као и других железничких станица на деоници брзе пруге између Београда и Старе Пазове је конзорцијум кинеских компанија „China Railway International” и „China Communications Construction Company”, а пројекат за будући изглед станица радио је Саобраћајни институт ЦИП, у сарадњи са кинеском компанијом China Railway Design Corporation.
Реконструисана железничка станица у Новој Пазови, као и друге обновљене и нове станице дуж брзе пруге, осим брзине од 200 километара на сат, пружа путницима комфорније и лепше путовање, као и квалитетнију и ефикаснију услугу, доприноси враћању поверења и побољшању угледа железнице у јавности и омогућава, омогућава већу функционалност објекта, а железничарима боље и савременије услове за рад.