Имајући у виду да досадашњи мост у Кисачкој улици није задовољавао стандарде за саобраћај возова за велике брзине до 200 км/сат, пројектом је предвиђено рушење постојећег и изградња новог моста на овој локацији.
Радови су почели 3. октобра 2021. године.
Нови подвожњак у Кисачкој улици налази се на брзој прузи Београд – Нови Сад и удаљен је око један километар од железничке станице Нови Сад у правцу Београда. Самим тим динамика завршетка радова на овом објекту усклађена са завршетком радова и пуштањем у саобраћај новоизграђене пруге за велике брзине Београд – Нови Сад.
Нови троколосечни подвожњак у близини железничке станице у Новом Саду биће укупне дужине око 41 метар, висине око четири и по метра и шиповима дубине око 20 метара. За сваки од колосека изведена је независна коловозна конструкција, које се ослањају на заједничке средње стубове.
Радове изводи конзорцијум кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communications Construction Company“, који ради на изградњи пруге за велике брзине између Новог Сада и Суботице.
За време извођења радова на реконструкцији овог надвожњака предвиђена је потпуна обустава саобраћаја на делу Кисачке улице, која је једна од најпрометнијих новосадских саобраћајница. Друмски саобраћај је током радова преусмерен на постојеће и новопројектоване привремене саобраћајнице, као и на оближње постојеће путне прелазе у нивоу.
Радови у Кисачкој улици почели су рушењем дотадашњег подвожњака.
До сада је, у претходна два и по месеца, побијено укупно 45 шипова за изградњу новог подвожњака, од укупно 48 колико их је пројектом предвиђено (4 стубна места по 12 шипова). Поред тога, у току је нега бетона наглавне греде стубног места С1, првог од укупно четири колико ће их имати овај подвожњак.