Момировић је присутне подсетио да је данас потписан још један важан меморандум који ће иницирати велике инвестиције на пољу железничког школства.
-Јако вредно радимо на томе да доведемо најсавременију машинску индустрију у оквире железничког образовања јер железница не може да има своју развојну компоненту ако земља нема развијену машинску индустрију.
Он је истакао да ћемо у супротном имати негативан економски ефекат јер ћемо морати да улажемо огромна средства у увоз страног знања и технологије, чиме ће железница опет губити на свом значају као носилац саобраћаја и привредног развоја.
На изложби коју организују „Железнице Србије“ ад, у оквиру манифестације „Дани европске баштине“, посетиоцима је приказан фото и текстуални материјал који документује настанак и развој листа: од првих шлајфни текста, преко чланака и фељтона, насловних страна, па све до фотографија, као и признања које је лист „Пруга“ добио током деценија свог излажења.
Од 23. фебруара 1966. године када је одштампан први број листа до данас објављено је више од 55.000 текстова, више од 34.000 фотографија и одштампано и дистрибуирано преко петнаест милиона примерака листа Пруга.
Данас је лист Пруга добио модеран, савремен дизајн часописа ревијалног типа и нову концепцију – да буде сведок и верни пратилац убрзаног развоја и модернизације српских железница, хроничар догађаја у савременим токовима и сведочанство генерацијама које долазе о појавама и личностима које су обележиле железницу на нашим просторима од њеног настанка до данас.
Сви заинтересовни моћи ће да погледају изложбу до 29. септембра, радним данима од 8 до 16 часова. Улаз у Музеј је слободан.