Обраћајући се са својим сарадницима руководиоцима извршних делатности са терена, генерални директор Небојша Шурлан рекао је:
-У току су огромне инвестиције у железничку инфраструктуру у Србији, уз пуну помоћ и подршку државе. Гради се пруга за велике брзине од Београда до Новог Сада, ове године очекује нас и почетак радова од Новог Сада до Суботице, као и активности на припреми пројекта брзе пруге од Београда до Ниша. Већ за пет, шест година имаћемо најбољу и најразвијенију мрежу пруга у региону, на европском нивоу и по највишим стандардима. Нове српске пруге доносе са собом и нове технологије и дигитализацију нашег рада. Средњи менаџмент компаније, управо руководство са терена, у таквим условима „носи“ свакодневно функционисање саобраћаја и пословање железнице. Зато је један од мојих циљева да у овој години организујемо додатну обуку за средњи ниво руководилаца и да до краја 2021. наш рад буде бољи, ефикаснији и организованији, – поручио је генерални директор, и најавио да ће пословодство компаније у наредном периоду кренути у обилазак терена.
На састанку је истакнуто да су безбедност железничког саобраћаја и технолошка дисциплина приоритетни задаци у функционисању и раду компаније, а да ће томе свакако допринети и промењен начин школовања, на основу искустава из појединих ситуација. „Инфраструктура железнице Србије“, речено је, припремила је и акциони програм мера са циљем повећања безбедности железничког саобраћаја.
Говорећи о најактуелнијим темама пословања у овој години, генерални директор је истакао да ће се трошкови одржавања железничке инфраструктуре и пословања компаније одређивати у складу са расположивим финансијским средствима и према приоритетима. Он је упознао руководство компаније и да је покренута иницијатива да се обезбеде додатна финансијска средства из кредита Светске банке и Европске банке за обнову и развој за уређење великог броја путних прелаза. Такође, траже се и нови извори финансирања за уређење железничких станица широм Србије.
Генерални директор Небојша Шурлан поручио је руководству компаније да ће се и након потписивања новог Колективног уговора за „Инфраструктуру железнице Србије“ наставити са активностима са циљем повећања зарада и побољшања стандарда запослених.
Шурлан је истакао да је у складу са усвојеним Програмом пословања „Инфраструктуре железнице Србије“ у овој години омогућен пријем одређеног броја радника, што је изузетно битно имајући у виду недостатак радне снаге у извршним службама, али и високо стручних кадрова, као и неповољну старосну и образовну структуру запослених.
Шефови секција и организационих целина из саобраћајних, грађевинских и електротехничких послова информисали су генералног директора и пословодство „Инфраструктуре железнице Србије“ првенствено са активностима које реализују на својим територијама када је реч о безбедности и функционисању саобраћаја. Такође, било је речи и о актуелним пројектима реконструкције и одржавања железничке инфраструктуре. Разговарано је и о набавкама, питањима радне снаге и условима за рад у организационим деловима у Србији. Покренуте се иницијативе за унапређење функционисања и рада компаније, а указано је и на тешкоће у свакодневном раду које је потребно приоритетно решавати.
Поред генералног директора „Инфраструктуре железнице Србије“ Небојше Шурлана, на састанцима су учествовали извршни директори за управљање јавном железничком инфраструктуром Милутин Милошевић и за развој, инвестиције и заједничке послове Иван Богавац, као и менаџери за саобраћајне послове Марко Јеремић и за људске ресурсе и заједничке послове Наташа Јовановић. Такође, на састанку су учествовали и директори Сектора за саобраћајне, грађевинске и електротехничке послове Владимир Кркобабић, Владимир Лучић и Дијана Бабовић, као и директор Центра за послове помоћног воза Радомир Бркић.