Нови железнички вијадукт у Бешкој само је један од објеката које руска компанија РЖД Интернешнл гради почетком априла током ванредног стања у оквиру изградње отворене пруге за велике брзине између Старе Пазове и Новог Сада.
Радови које изводи РЖД Интернешнл на изградњи отворене пруге за велике брзине између Старе Пазове и Новог Сада и у условима ванредног стања редовно се и интензивно одвијају. Тако је на градилишту пруге за велике брзине до 200 километара на сат Стара Пазова – Нови Сад 1. априла било нешто више од 900 радника руске компаније РЖД Интернешнл, уз ангажовање 272 јединице механизације. Од тог броја, око 400 радника било је ангажовано на изградњи отворене пруге дуге 36,2 километра, док су остали радили на изградњи тунела и вијадукта у Чортановцима.
„Инфраструктура железнице Србије“, као инвеститор и руска компанија РЖД Интернешнл, као извођач радова на изградњи пруге за велике брзине Стара Пазова – Нови Сад, на тај начин поступају у складу са препоруком државног врха и потпредседнице Владе Србије Зоране Михајловић, да се и у условима пандемије корона вируса одржи и настави реализација најзначајнијих и највећих инфраструктурних пројеката у Србији.
Вијадукт у Бешкој један је од три вијадукта који се граде на отвореној прузи између Старе Пазове и Новог Сада и свакако најзахтевнији од њих. У прилог томе говори и чињеница да је првих априлских дана само на градилишту овог објекта било седамдесетак радника који су бетонирали и монтирали арматуру на горњој плочи и изводили заваривачке радове. Вијадукт у Бешкој треба да буде завршен до краја 2020. године.
Радови на градилишту одвијају се уз примену мера које су предвиђене са циљем сузбијања заразне болести Ковид 19, а радници примењују сву потребну заштиту од корона вируса у складу са одлукама и препорукама Владе Србије и здравствене струке.
И у наредном периоду у условима ванредног стања и корона вируса, а у складу са одлукама и препорукама државних органа, биће настављене активности на изградњи пруге за велике брзине Стара Пазова – Нови Сад, као и других најзначајнијих железничких инфраструктурних пројеката у Србији.
На изградњи пруге за велике брзине између Старе Пазове и Новог Сада до сада је завршена половина предвиђеног посла, а читава брза пруга на овој деоници треба да буде изграђена до краја 2021. године. Вредност радова износи 247,9 милиона долара, а укључујући и изградњу тунела и вијадукта „Чортановци“ чак 585,5 милиона долара.