“Инфраструктура железнице Србије“ сопственим капацитетима у претходна два месеца поправила је двадесет километара пруге на деоници Београд ранжирна (Макиш) – Остружница – Сурчин – Батајница. До ступања на снагу новог железничког реда вожње 10. децембра, биће завршен ремонт свих 26 километара пруге између Макиша и Батајнице.
На тај начин, „Инфраструктура железнице Србије“ омогућиће несметано одвијање радова на модернизацији деонице Београд Центар – Стара Пазова, чији се почетак ускоро очекује, као првој фази изградње пруге за велике брзине између Београда и Будимпеште.
Током радова на модернизацији пруге Београд Центар – Стара Пазова, целокупан теретни железнички саобраћај биће преусмерен на изузетно битну деоницу између Макиша и Батајнице, као алтернативни правац.
Радници „Инфраструктуре железнице Србије“ до сада су санирали горњи строј и заменили преко две хиљаде прагова између Макиша и Батајнице, а најобимнији радови урађени су на деоници Остружница – Сурчин, као и у самој железничкој станици Сурчин.
Преостало је да се у наредних петнаестак дана замени још око хиљаду прагова и обави машинско регулисање колосека, па да ова обилазна пруга буде у потпуности оспособљена да прими целокупан железнички робни транспорт који ће ускоро бити преусмерен на Макиш и Батајницу.
Завршетком санације деонице Макиш – Батајница, биће побољшане техничке карактеристике ове пруге и њена пропусна моћ, а брзина теретних железничких композиција биће повећана са 30 на 50 километара на сат.
Ремонт пруге Макиш – Батајница ради се од колосечног материјала придобијеног модернизацијом деоница на Коридору 10 и барској прузи.