Инфраструктура железнице Србије у медијима
У припреми...
СРЕЋНИ НОВОГОДИШЊИ И БОЖИЋНИ ПРАЗНИЦИ!
Потписан Анекс Колективног уговора
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић, генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ Небојша Шурлан и представници репрезентативних синдиката који делују у овој железничкој компанији, 28. децембра 2023. године у згради Владе Републике Србије потписали су Анекс Колективног уговора за Инфраструктуру железнице Србије. Анекс Колективног уговора министар Весић у име оснивача потписао је и са генералним […]
Инфраструктура железнице Србије поново упозорава и апелује: Не пењите се на вагоне и не прилазите контактној мрежи, последице су трагичне
Поводом несреће која се јуче догодила у железничкој станици Ваљево, а у којој је од последица струјног удара из контактне мреже настрадао петнаестогодишњи дечак, Инфраструктура железнице Србије поново апелује и упозорава, посебно младе, да се не пењу на вагоне и не приближавају контактној мрежи изнад пруге, јер тако директно угрожавају своје животе. Да подсетимо, јуче […]
Председник Вучић обишао радове на изградњи вијадукта у Врбасу, на брзој прузи Нови Сад – Суботица
Председник Србије Александар Вучић обишао је 21. децембра 2023. године завршне радове на изградњи железничког вијадукта код Врбаса, на делу треће деонице међународне брзе пруге од Београда до Будимпеште. Том приликом председник Србије добио је обећање од кинеских извођача да ће цела брза пруга од Новог Сада до Суботице бити завршена до краја 2024. године. […]
Председник Србије Александар Вучић и модернизација српских железница
Захваљујући ангажовању председника Александра Вучића и пуној подршци државе, модернизација железничке инфраструктуре у Србији по први пут је постала један од најзначајнијих државних и инвестиционих приоритета. Након вишедеценијског пропадања, српске железнице данас по први пут реализују свеобухватан инвестициони пројекат модернизације инфраструктуре и возних средстава.
Београд Центар након два месеца рада, на задовољство корисника, доказао квалитет, лепоту и функционалност
Новоизграђена зграда железничке станице Београд Центар у Прокопу, коју је свечано отворио председник Србије Александар Вучић 20. октобра 2023. године, након два месеца рада показала се сав свој квалитет, функционалност и лепоту. На тај начин Београд и Србија, након скоро пола века чекања, добили су нову, савремену, модерну, лепу и функционалну станичну зграду, у складу […]
Предстоји реконструкција још 16 железничких станица широм Србије, након што је ове године већ обновљено 27 станица
Инфраструктура железнице Србије расписала је данас јавну набавку за реконструкцију још 16 железничких станица широм земље, чиме се наставља пројекат уређења железничких станица који је започела у 2023. години. Пројектом је предвиђена реконструкција следећих железничких станица: Банатско Ново Село, Буковачки Салаши, Гајдобра, Зрењанин Путничка, Зрењанин Фабрика, Ковачица, Мартинци, Меленци, Остружница, Платичево, Раља, Римски Шанчеви, Панчево, […]
Mодернизованом и електрифицираном пругом Суботица – Сегедин кренули путнички возови
Модернизованом и електрифицираном пругом Суботица – Сегедин, након пуних осам година, међународни путнички возови поново су кренули су 28. новембра 2023. године. Успостављању редовног путничког железничког саобраћаја између Суботице и Сегедина, претходила је најпре комплетна реконструкција и електрификација пруге у Србији, на релацији Суботица – Хоргош – државна граница са Мађарском. Овом модернизованом и електрифицираном […]
Нови железнички ред вожње од недеље, 10. децембра
„Инфраструктура железнице Србије“ и железнички превозници у недељу, 10. децембра 2023, успешно су прешли на нови ред вожње, који ће важити у наредних годину дана. Генерални директор Инфраструктуре железнице Србије Небојша Шурлан, са сарадницима, примио је у поноћ, у пословној згради српских железница у Београду рапорт о успешном преласку на нови железнички ред вожње.
У протеклој деценији изграђено 108 километара нових пруга, први пут након четрдесет година
Србија је у претходних десетак година изградила око 108 километара нових пруга. Пуне четири деценије пре тога у Србији није изграђен ни један једини метар нових колосека, након што је још у време Социјалистичке Федеративне Републике Југославије 1976. године била пуштена у саобраћај пруга Београд – Бар.