Инфраструктура железнице Србије у медијима
У припреми...

Грађевински радови на тунелу и вијадукту брзе пруге код Чортановаца завршени шест месеци пре рока
Грађевински радови на изградњи тунела и вијадукта “Чортановци”, на траси пруге за велике брзине до 200 километара на сат између Београда и Новог Сада, завршени су шест месеци пре рока.

Тунел и вијадукт Чортановци – највећи инфраструктурни и инвестициони пројекат у овом делу Европе
Грађевински радови на изградњи тунела и вијадукта у Чортановцима, на траси пруге за велике брзине до 200 км/сат између Београда и Новог Сада, завршени су 22. априла 2021. године, шест месеци пре планираних рокова. Изградња тунела и вијадукта Чортановци, на траси пруге за велике брзине до 200 км/сат између Београда и Новог Сада, нејвећи је […]

Ово нисте знали: Споменик на Земунском кеју и стара железничка станица Земун
Портал Telegraf.rs, један од водећих информативних портала у Србији, у оквиру рубрике “Ово нисте знали”, објавио је и прилог о железничком спомен обележју на Земунском кеју и о старој железничкој станици Земун, која се од 1883. до 1970 године налазила недалеко одатле, између данашњих солитера и шеталишта.

Почела реконструкција пруге Прокупље – Куршумлија – Мердаре
„Инфраструктура железнице Србије“ започела је данас, 21. априла, реконструкцију пруге Прокупље – Куршумлија – Мердаре, на деоницама где су прошлогодишње поплаве оштетиле и однеле делове колосека, због чега је железнички саобраћај на овом правцу био обустављен.

Формирана Радна група ,,Железница 2025” у циљу побољшања социјалног статуса железничара
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић састао се 19. априла са синдикатима железничких предузећа и директорима предузећа Инфраструктура железнице Србије, Железнице Србије, Србија Воз и Србија Карго, на конститутивној седници Радне групе ,,Железница 2025”, која ће се бавити решавањем проблема запослених радника у железничким предузећима.

Министар Момировић: Кроз инвестиције у железницу морамо да подигнемо стандард запослених
– Србија је у самој завршници изградње најбрже и најмодерније пруге у источној Европи. До краја године завршавамо деоницу Београд – Нови Сад. Од Београда до Новог сада ћете моћи да стигнете за тридесет минута. Али то није комплетна тема. Пре неки дан смо председница Владе Србије и ја причали са представницима синдиката и закључили […]

Нови колосеци у станици Мала Крсна
Реконструкција железничке инфраструктуре у станици Мала Крсна улази у последњу фазу. До краја априла очекује се да буду завршени грађевински радови на доњем строју станичних колосека и да новопостављене пруге буду спојене. Након тога, предстоје радови на уређењу колосека и уградњи сигнално-сигурносних уређаја на прузи.

Председницима институција ЕУ предложено продужење Европске године железнице до краја 2022. године
Челници организација железничког сектора CER, ЕIM и UNIFE, заступајући интересе својих чланова, обратили су се високим званичницима европских институција са предлогом да се Европска година железнице 2021 (EYR) продужи до краја 2022. године.

У Бањи Ковиљачи изграђен и пуштен у рад нови аутоматски путни прелаз
„Инфраструктура железнице Србије“ изградила је и пустила у рад нови аутоматски путни прелаз у Бањи Ковиљачи, подигавши на тај начин безбедност саобраћаја на изузетно важном и фреквентном укрштању пруге и пута на највиши ниво.

Држава тражи стратешког партнера за реконструкцију пруге Суботица – Сегедин
Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре расписало је јавни позив за избор стратешког партнера на реализацији Пројекта реконструкције и модернизације пруге Суботица – Хоргош – граница са Мађарском (Сегедин). Подносилац пријаве може бити домаће или страно правно лице, или конзорцијум домаћих или страних правних лица. Пријаве се могу послати до 6. маја, а отварање пријава је […]