Предстоји реконструкција још 16 железничких станица широм Србије, након што је ове године већ обновљено 27 станица

Многи од ових објеката биће обновљени по први пут након дужег временског периода, због чега су руинирани и у изузетно лошем стању.  Реч је о железничким објектима који нису обухваћени најзначајнијим инфраструктурним пројектима или изградњом брзе пруге. Обновом ових железничких станица, поред осталог, биће обухваћена санација фасада, кровова, столарије и браварије, сређивање инсталација и мокрих чворова, као и други унутрашњи и спољни радови. 

На тај начин Инфраструктура железнице Србије наставља са пројектом уређења железничких станица у Србији који је започела 2023. године. Тако је ове године већ успешно реконструисано 27 железничких станица широм Србије, а у тај посао инвестирано је око 280 милиона динара.

Цео пројекат био је подељен на четири целине у зависности од приоритета и  територијалне заступљености.

Тако су се у првој партији нашле станице Ћуприја, Прахово, Матарушка Бања, Јошаничка Бања, Црвени Крст (Ниш) и станица Ниш. У другој партији обновљене су железничке станице у Качареву, Овчи, Јајинцима, затим станица у Пожаревцу и Оперативни центар у овом граду, као и станица Сопот Космајски.  У оквиру треће партије обновљене су станице у Сенти, Бајмоку, Петровцу – Гложану, Раткову, Путинцима, Дебељачи и Томашевцу. Чак осам станица нашло се у четвртој партији: Шабац, Лозница, као и шест станица на подручју секције Ужице – Ластра, Ражана, Косијерић, Каленић, Ужице теретна и Пријепоље.

Највеће појединачне инвестиције ове године у реконструкцију биле су железничке станице Ћуприја (30,1 милион динара), затим Сента (26,4 милиона динара),  Пријепоље (21,3 милиона динара), Пожаревац (18,3 милиона динара), Бајмок (16,4 милиона динара), Шабац (16 милиона динара) и Томашевац (15,1 милион динара).

Posted in Вести.