Укупно ће бити реконструисано 11 километара пруге. Од тога, биће урађено 9 километара отворене пруге, један километар железничке тријангле, као и један километар станичних колосека. Такође, биће замењено и шест скретница.
На овој траси предвиђено је да се замени постојећи горњи слој пруге што укључује постављање нових шина, бетонских прагова, као и новог слоја туцаника.
До средине јула је између Орловата и Лукићева демонтиран стари и монтиран нови колосек на бетонским праговима, у укупној дужини од око шест километара, а обављен је и истовар шина.
До прошлог месеца обављено је и машинско решетање засторне призме у дужини од четири километра, постављене су банкине, а у станици Зрењанин фабрика обављена је демонтажа старих шинских поља.
На деоници Орловат- Распутница-Лукићево радници су обавили замену скретничке грађе.
Реконструкција деонице Орловат Стајалиште – Лукићево, након завршетка радова између Титела и Орловата, представља наставак планиране обнове пруге до Кумана.
Након уређења горњег строја пруге на деоницама Орловат Стајалиште – Лукићево и Орловат – Распутница – Лукићево предвиђено је да носивост пруге буде повећана на максималне 22,5 тона по осовини, што ће омогућити знатно боље и ефикасније одвијање теретног саобраћаја.
Инвеститор овог пројекта којим се наставља обнова пруга на територији Војводине је „Инфраструктура железнице Србије“.
Извођач радова је предузеће „ЗГОП“ из Новог Сада, а рок за завршетак радова је 180 дана.
Последњи пут радови на овој прузи обављени су пре шест деценија.
Брзина возова пре реконструкције износила је до 40 километара на сат.