На тај начин завршене су све планиране активности на текућем одржавању, чиме су се стекли услови да брзина возова буде враћена са 160 на максималних 200 км/сат, како је то пројектовано редом вожње.
Подсећамо да је „Инфраструктура железница Србије“ 10. јануара из превентивних разлога на две локације на брзој прузи Београд – Нови Сад смањила брзину возова са 200 на 160 км/сат. Радило се о двоколосечним деоницама Стара Пазова – Инђија и Бешка – Карловачки Виногради, где је брзина возова била смањена за 40 км/сат, због чега је путовање брзом пругом између Београда и Новог Сада трајало свега три до пет минута дуже.
Прошле недеље стручне службе „Инфраструктуре железница Србије“ замениле су и украдене делове контактне мреже изнад железничке пруге на две локације између Београда и Новог Сада. Због крађе осам чврстих тачака контактне мреже, „Инфраструктура железница Србије“ је била принуђена да 12. јануара на деоницама брзе пруге Инђија – Бешка и Сремски Карловци – Петроварадин уведе лагане вожње са 20 км/сат, уместо пројектоване брзине од 200 км/сат.