Приликом реконструкције колосека, радиће се најпре један, а потом други станични колосек, како радови не би утицали на теретни и путнички железнички саобраћај у станици Сента. Станица Сента има укупно десет станичних колосека.
Обиман посао санације, који укључује радове на триангли, као и на два станична колосека, почео је 9. марта 2022. године и за сада се одвија према плану.
Инвеститор пројекта је „Инфраструктура железнице Србије“, а вредност радова износи нешто више од 26 милиона динара.
Реконструкцијом пруге повећаће се ниво безбедности саобраћаја, њена пропусна моћ, дозвољено осовинско оптерећење и брзина возова, што је значајно за потребе привреде овог региона, као и путничког железничког саобраћаја.
Санацијом тријангле и два станична колосека, у потпуности ће бити завршена обнова железничке инфраструктуре у Сенти, након што је крајем 2020. године реконструисана једноколосечна, неелектрифицирана, регионална пруга Суботица – Сента за брзине до 80 километара на сат.
Завршетак радова на овој прузи, укључујући и железничку тријанглу у Сенти, изузетно је битан, јер ће то бити један од алтернативних транспортних праваца током изградње пруге за велике брзине између Новог Сада и Суботице.
Пруга Суботица – Сента дуга је 38 километара и изграђена је 1889. године, а последњи пут ремонтована је двадесетих година прошлог века.