Председник Вучић том приликом најавио је и да ће захваљујући трећој композицији, број полазака на брзој прузи између Београда и Новог Сада бити повећан, а да је путовање грађана за путовање овом пругом изузетно велико.
У почетку су људи заинтересовани и возиће се да виде воз, а касније ће воз почети да користе за одлазак на посао и све друго, – казао је председник.
Председник Србије Александар Вучић покренуо је идеју изградње брзе пруге кроз Србију, укључујући и набавку нових возова за брзине од 200 километара на сат и од првог дана подржавао је овај пројекат и пратио његову реализацију.
Успешан завршетак изградње пруге за велике брзине између Београда И Новог Сада након четири и по године радова обележен је свечаном вожњом “Штадлеровим” возом, који је 19. марта 2022. године раздаљину измедју Београда и Новог Сада прешао за 33 минута, саобраћајући брзином од 200 километара на сат.
Првим возом на брзој прузи Београд – Нови Сад путовао је и председник Србије Александар Вучић, са премијером Мађарске Виктором Орбаном.
„Србија на овај начин иде у будућност и пруга Београд – Нови Сад је симбол напретка наше земље“, – изјавио је председник Србије Александар Вучић тога дана у железничкој станици Нови Сад.
Али, то није и први пут да је председник Вучић “Штадлеровим” возом путовао брзином од 200 километара на сат брзом пругом.
Месец дана пре пуштања брзе пруге између Београда и Новог Сада у саобраћај, 17. фебруара 2022. године, организована је прва промотивна вожња којој је присуствовао и председник Вучић.
Први пут рекорд на српским пругама оборио је тестни воз Немачких железница 21. јануара 2022. године, током испитивања брзе пруге измедју Београда и Новог Сада, забележивши брзину од 181 километар на сат. Тестирању је присуствовао и председник Вучић, да би само неколико сати касније тестни воз достигао брзину и од максималних 200 километара на сат.
А први воз “Штадлеров” воз примљен је 29. октобра 2021. године, након што је председника Србије Александра Вучића и бројне госте превезао од железничке станице Нови Београд до Београд Центра, који су том приликом могли да се увере у удобност, комфор и квалитет.
Три нова “Штадлерова” воза су најсавременије, двоспратне електромоторне гарнитуре, изузетног комфора, за брзине од 200 километара на сат. У возу има укупно 316 седишта, укључујући и места за смештај особа са смањеном покретљивошћу. Реч је о веома комфорном возу модерног дизајна, који представља право мало чудо технике и безбедности.