Шурлан и Вучевић том приликом обишли су потпуно реновирану зграду станице и уверели да су све активности на њеном уређењу завршене по највишим стандардима, те да ће путницима на брзој прузи до Београда бити пружен максималан конфор пре путовања, као и по доласку у Нови Сад.
Већ на првом кораку резултат вишемесечних радова је више него видљив, тако да ће путници имати исти доживљај путовања као и у свим савременим европским станицама.
У холу у приземљу станичног здања путници имају на располагању шест шалтера за куповину карата, као и два тикет- апарата на којима путници могу да уз помоћ платних картица да дођу до возне карте.. Овде се налазе два шалтера „Поште Србије“, као и четири „Поштанске штедионице“. Поред тога путницима су на располгању и два банкомата, као и МТС пословница.
Новосађани ће бити у прилици да користе услуге преузимања пошиљки захваљујући постављеном пакетомату. За путнике су постављене гарнитуре за седење, чиме је додатно улепшан простор приземља станице.
За путнике са слабијом покретљивошћу омогућен је долазак до перона посебним лифтом. На спрату станичног здања налазе се чекаонице за путнике, као и посебна чекаоница за малишане како би им време до почетка путовања што брже и лепше протекло.
У „Инфраструктури железница Србије“ водили су рачуна и о путницима који возом путују са кућним љубимцима, тако да су и они добили своју засебну чекаоницу, што је по први пут урађено у Србији. Посебан део намењен је за власнике двоточкаша.
У делу зграде налази се и музејска поставка о развоју железнице у Новом Саду, коју су заједно осмислили Музеј града и Историјски архив Новог Сада.
Обновљене су и просторије станичне амбуланте, а путници имају прилику да се тестирају на коронавирус и вакцинишу.
Реконструкција железничке станице у Новом Саду почела је септембра 2021. године, а радове су изводиле Кинеске железниц. Постојеће здање железничке станице, које је сада комплетно реновирано, изграђено је 1964. године.