Нови подвожњак за саобраћај друмских возила отворен је крајем јуна. Широк је осам и висок пет метара. Преко конструкције подвожњака, која је састављена од пет делова прелази пет колосека, преко сваког дела по један.
До потпуног завршетка радова на овом објекту преостало је да се ураде пешачка стаза и приступна саобраћајница.
На прузи за велике брзине неће бити укрштања пруге и пута у нивоу, а само на деоници између Старе Пазове и Новог Сада биће изграђено укупно 62 нова објакта, као што су подвожњаци, надвожњаци, мостови, вијадукти или потходници.
Радове на изградњи пруге за велике брзине између Старе Пазове и Новог Сада изводи руска компанија РЖД Интернешнл.
Ово је други подвожњак који је изграђен на простору железничке станице Инђија, у оквиру пруге за велике брзине. У јуну прошле године био је завршен први подвожњак, на улазу у железничку станицу Инђија из правца Старе Пазове, на тзв. блоку 1. И на тој локацији пре изградње подвожњака налазио се путни прелаз у нивоу, који је био обезбеђен полубраницима.