Током нешто мање од два месеца радова, ремонтовани су сви кочиони уређаји, обртна и осовинска постоља, замењене су електроинсталиције, а захваљујући уградњи два резервоара од по 500 литара омогућено је самостално снабдевање водом. У салон колима помоћног воза постављена је нова расвета и климатизација, а комплетно су уређени и кабине, просторија за одмор у којој има места за петнаест људи, купатило и кухиња.
Салон кола су значајна за функционисање железничког саобраћаја, јер се користе после железничких ванредних догађаја, када је потребно што пре довести раднике на лице места и што ефикасније створити услове за нормализацију саобраћаја. Овом реконструкцијом омогућено је да се рад на отклањању последица ванредног догађаја обавља у више смена на лицу места, што ће свакако скратити време прекида саобраћаја.
Овом инвестицијом компанија ће остварити велике уштеде у раду, повећати брзину решавања проблема на терену, а самом особљу омогућени су знатно квалитетнији услови рада, као и одмора, јер због природе ванредних догађаја често на терену проведу и по неколико дана.
„Инфраструктура железнице Србије“ уложила је у комплетно реновирање овог вагона помоћног воза око милион и по динара. Вагон је стар више од педесет година и читаву деценију није био у употреби, што је захтевало његову комплетну реконструкцију.
Салон вагон помоћног воза дугачак је нешто више од 26 метара и заузима површину од 64 квадратна метра, а до 2004. године користио се у редовном путничком саобраћају.
Реконструисани вагон је из Смедерева отпремљен у Краљево, где ће у наредних неколико дана бити уређен ентеријер салон кола, након ћега ће бити укључен у саобраћај у саставу помоћног воза „Инфраструктуре железнице Србије“.