Све радове самостално су извели радници грађевинске делатности “Инфраструктуре железнице Србије” из Параћина, Алексинца и Пожаревца, у оквиру активности на редовном одржавању путних прелаза.
Тако су на левом колосеку пруге Београд Центар – Ниш, између станица Ђунис и Корман, обављени радови на замени колосечне конструкције на путном прелазу у селу Витковац. Током ових радова обављена је демонтажа бетонских плоча и шина, као и постављање нових шина, укупно 21. прага, новог туцаника и бетонских плоча. Захваљујући радовима на прелазу у Витковцу укинуте су лагане брзине возова од 50 км/сат и створени услови да се саобраћај на овој деоници магистралне пруге одвија предвиђеном брзином од 100 км/сат.
На регионалној прузи Мала Крсна – Радинац – Смедерево, на путном прелазу Липе, обављени су радови на замени старе колосечне решетке, постављен је нови туцаник, И урађено је машинско регулисање колосека са динамичком стабилизацијом. Поред тога, на самом путном прелазу постављени су нови гумени панели познатог немачког произвођача, као и бетонски ивичњаци, чиме је возачима друмских возила обезбеђен лакши прелазак, а истовремено је и повећана безбедност за све учеснике у саобраћају.
Путни прелаз Липе је веома важан за железнички и друмски превоз, јер се ради о једном од најфреквентнијих путних прелаза на српским пругама, који представља најкраћу веза овог дела Србије са мостом Смедерево – Ковин, преко Дунава, због чега су на овом транспортном правцу увек велике саобраћајне гужве. И на овом путном прелазу након реконструкције укинуте су лагане вожње.
Поред радова на ова два путна прелаза у Витковцу и у Липама, нова колосечна конструкција, као и нове бетонске плоче постављени су на још шест путних прелаза. Урађени су путни прелази на прузи Мала Крсна – Пожаревац, и то у селима Осипаоница и Скобаљ на подручју смедеревске општине, као и у Љубичеву, у пожаревачкој општини. Сви ови прелази нису обнављани скоро четири деценије. На овим путним прелазима комплетно су замењени прагови, постављен је нови слој ризле и бетонске плоче, а урађена је и комплетна машинска геометрија колосека. На тај начин пољопривредницима у овом крају, који у највећој мери користе ових шест путних прелаза олакшан је саобраћај.
„Инфраструктура железнице Србије“ као друштвено одговорна компанија, на овај начин омогућила је локалним заједницама и мештанима лакши и безбеднији прелазак преко путних прелаза и већу фреквенцију саобраћаја. Са друге стране, “Инфраструктура железнице Србије” остварила је и сопствену корист, имајући у виду очекивано смањење трошкова према железничким оператерима који саобраћају на овим пругама, што ће свеукупно позитивно утицати на смањење трошкова пословања компаније.