Циљ рада Радне групе је да предложи решења за проблеме на које су указали представници синдиката радника железнице и то у вези: анализе, израде и примене Методологије обрачуна зарада; унапређење пословања железничких предузећа, кроз боље управљање и однос са корисницима; унaпређење комуникације са директорима железничких предузећа; на тему судских поступака и принудне наплате; веће транспарентности у начинима ангажовања радника; улагање у развој и образовање запослених.
На састанку је разговарано да у односу на остала јавна предузећа, железничка предузећа имају највећи број заослених са ниском стручном спремом чија је зарада испод минималне зараде и то око 40-50 % запослених, и да се мора пронаћи начин како да се подигне постојећа цена радног сата.
Министар Момировић истакао је да је неопходно да сви заједно нађу адекватно решење и пођу од заједничког интереса, а то је да се значајно побољша стање железничких предузећа и запослених радника са циљем да се реше проблеми који су се годинама гомилали, а који значајно оптерећују пословање предузећа и последично материјални статус запослених. Момировић је напоменуо да без инвестиција у запослене, повећања плата и улагања у њихова знања доводимо рад железнице у питање јер постоји могућност да неће бити радника који ће возити брзе возове у Србији.
,,После деценија стагнирања сведоци смо историјских инвестиција у железницу, врло брзо ћемо имати најмодернију и најбржу пругу у Источној Европи. Међутим тај пројекат и друге инвестиције неће испунити свој смисао ако запослени у железници остану на социјалном нивоу на каквом су данас” рекао је Момировић.
Представници синдиката захвалили су се на разумевању, ангажовању у разговорима и претходно обављеним састанцима председници Владе Ани Брнабић и министру Момировићу, истичући да после дужег времена су у могућности да директно разговарају са представницима власти о проблемима социјалног питања радника железнице.