У Новом Саду постављено 500 метара брзе пруге, тренутно се у граду гради још пет објеката

– Поред тога, ускоро се завршава и изградња моста у улици Радоја Домановића, где су радови почели октобра прошле године, а до краја марта треба да буде завршен и мост у Венизелисовој улици. При крају су радови и на изградњи два потходника у Карађорђевој и улици Ђорђа Зличића, – рекао је Станисављевић за РТВ Војводине, и истакао да радове на објектима брзе пруге у Новом Саду изводи руска компанија РЖД Интернешнл.

Он се том приликом још једном у име „Инфраструктуре железнице Србије“ као инвеститора извинио грађанима Новог Сада, што ови радови утичу на функционисање града и одвијање саобраћаја, јер се сви објекти налазе готово у самом центру града.

-Управо због тога су радови интензивирани, не сме да буде ни дана кашњења и то се максимално поштује. Негде отприлике до краја марта ће сви ови објекти на територији Града Новог Сада бити завршени, – истакао је Станисављевић.

Према његовим речима, динамика радова на изградњи брзе пруге на територији Града Новог Сада одвија се како је и планирано, и са великим задовољством може се рећи да се сви радови одвијају према плану, што је изузетно значајно како би био остварен коначни и највећи циљ, а то је да брза пруга Београд – Нови Сад буде завршена до краја 2021. године.

Он је истакао да се између Старе Пазове и Новог Сада гради укупно 62 нова објекта, као што су мостови, надвожњаци, подвожњаци и слично, а да ће у оквиру изградње пруге за велике брзине бити реконструисане и изграђене нове железничке станице, које ће на тај начин добити лепши, нови и функционалнији изглед.

-Радови на уређењу железничких станица у Инђији и Сремским Карловцима већ су започели, а предстоји уређење и станичних објеката у Петроварадину, Бешкој и Карловачким Виноградима, – истакао је Станисављевић.

Такође, он је нагласио и да се уз пругу за велике брзине постављају звучни панели, у складу са међународним стандардима, који треба да обезбеде звучну изолацију, али представљају и физичку препреку са циљем очувања безбедности железничког саобраћаја.

-Када год се у нашој историји градила железница, то је представљало бољитак и напредак за Србију и њене грађане. Уверени смо да ће и овај пут изградња пруге за велике брзине свакако томе у великој мери допринети, – закључио је Ненад Станисављевић, пи-ар менаџер „Инфраструктуре железнице Србије“ у изјави за Радио Телевизију Војводине.

Posted in Вести.