Реч је о конструкцији која држи контактну мрежу изнад више колосека и није била у функцији од краја јуна, када је оштећена. Од тада се железнички саобраћај на пет колосека у станици Ниш Ранжирна, од деветог до тринаестог, одвијао искључиво са дизел вучом. Портал је додатно оштећен 20. октобра када је на њему поломљен један од растављача, па је без напона остала контактна мрежа од деветог до 28. колосека у станици Ниш ранжирна.
Стручне службе “Инфраструктуре железнице Србије“ замениле су оштећену ногу портала контактне мреже код дванаестог колосека, као и поломљени растављач и тако комплетно санирали квар.
Портал контакне мреже у станици Ниш Ранжирна поново несметано ради, контактна мрежа изнад свих колосека у потпуности је у функцији, а железнички саобраћај у читавој станици опет се одвија са електро вучом.