У потпуности су обновљени станична фасада на спрату, степеништве ка перонима, саниране су грејне инсталације и замењен део светларника, а уређени су и чекаоница и благајна, са пратећим просторијама. За овај посао „Инфраструктура железнице Србије је издвојила нешто мање од 5,8 милиона динара.
Ранијих година у станици Јагодина реконстриусан је комплетан кров, чиме је трајно решен проблем са влагом јер је постављен коси кров. Пре две године поправљени су темељи целе зграде, замењена је комплетна спољна столарија, као и фасада у приземљу. За ове радове „Инфраструктура железнице Србије“ издвојила је тада око шест милиона динара. Поред тога, у пролеће прошле године асфалирани су и станични перони.
Овакве напоре „Инфраструктуре железница Србије“ подржало је и руководство Града Јагодине, које је помогло уређењем парка испред станичне зграде. Овај простор оплемењен је са савременим клупама, чесмом, украсним дрвећем и цвећем, постављен је систем заливања, као и нова бетонска подлога на парковским стазама, због чега је парк испред железничке станице данас постао пријатно место предаха Јагодинаца и њихових гостију.
Захваљујући свим овим активностима путницима и корисницима услуга „Инфраструктура железнице Србије“ сада пружа квалитетнију и знатно ефикаснију услугу, а створени су услови за пријатније путовање него што је то било ранијих деценија. Враћен је стари сјај железничке станице у Јагодини, која својим новим изгледом станице доприноси лепшем и функционалнијем изгледу железничке мреже у Србији.
Станица у Јагодини на мрежи српских пруга заузима посебно место, јер је кроз њу септембра 1884. године прошао и први воз на релацији Београд- Ниш. Дуго година железничка станица је била једна од најлепших у држави, као и један од симбола Јагодине, тако да се налазила и на разгледницама овог града. Седамдесетих година прошлог века железничка станица је почела да губи свој сјај и пропадала је скоро пет деценија, колико није била реконструисана.
Кроз станицу данас дневно прође 18 путничких возова у домаћем саобраћају, док возови за Солун и Софију, за сада због епидемије корона вируса, не саобраћају. Поред возова за Ниш и Београд, Јагодина је директно повезана и са Краљевом преко Параћина, Сталаћа и Крушевца и то два пута дневно. Са својих осам колосека станица у Јагодини је и важно железничко чвориште у теретном саобраћају, па у току једног дана прође и до 30 терених композиција у домаћем и међунардоном транспорту.