Каравуково
У железничкој станици Каравуково потпуно су реконструисани други (857 метара) и трећи (795 метара) колосек, замењена је једна скретница, као и око 400 метара на отвореној прузи испред улазне скретнице. Поред тога „Инфраструктура железница Србије“ уредила је и путни прелаз код гробља, који користе пољопривредници, тако да је сада њима олакшан долазак до њихових њива. У реконструкцију станичних колосека у каравукову уложено је 1,75 милиона евра.
Гајдобра
У железничкој станици Гајдобра замењене су четири скретнице, комплетно су уређени 2. и 3. колосек, уређено је више од 500 метара отворене пруге, као и 120 метара пруге иза скретнице за Богојево. Вредност радова изведених у станици Гајдобра је 1,14 милиона евра.
На путу који повезује Бачку Паланку и Силбаш, на излазу из Гајдобре уређен је путни прелаз, тако да данас возачи преко овог изузетно прометног прелаза путују знатно конфорније и удобније. Радници „Инфраструктуре железнице Србије“ на овом путном прелазу обновили су аутоматску сигнализацију, цевовод, делове колосечне конструкције, а посао је завршен постављањем новог слоја асфалта, тако да возачи преко овог прелаза пролазе без смањења брзине.
Футог
У железничкој станици Футог комплетно су замењене шине и прагови на другом и трећем станичном колосеку у дужини од 672, односно 637 метара. Овим радовима обезбеђено је путницима и корисницима знатно боље и безбедније путовање кроз станицу у Футогу, јер је последњи пут реконструкција колосека изведена пре неколико деценија. Вредност радова који су изведени у станици Футог износи 1,27 милиона евра.
Пругом Нови Сад – Богојево дневно из правца Суботице, Сомбора, Новог Сада, као и Хрватске прође три до пет теретних железничких композиција. У путничком железничком превозу свакодневно овом пругом саобраћа једанаест путничких возова на релацији Нови Сад – Сомбор – Суботица.