Пре изградње пруге за велике брзине, на тој локацији налазио се путни прелаз у нивоу, који је био обезбеђен полубраницима. На прузи за велике брзине између Београда и Суботице неће бити укрштања пруге и пута у нивоу, већ ће на таквим местима бити урађена денивелација путних прелаза.
Истовремено са завршетком овог подвожњака и његовим пуштањем у саобраћај, крећу радови на изградњи надвожњака на тзв. блоку 2, на излазу из железничке станице Инђија у правцу Новог Сада.
На деоници брзе пруге између Старе Пазове и Новог Сада биће изграђено укупно 62 нова објекта, као што су мостови, галерије, вијадукти, подвожњаци, надвожњаци, потходници или пропусти.
Радове на изградњи пруге за велике брзине између Старе Пазове и Новог Сада изводи руска компанија РЖД Интернешнл, а њима је обухваћена деоница дуга 40,4 километра, укључујући и тунел и вијадукт у Чортановцима, укупне вредности 585,5 милиона долара.