Реконструкција регионалне пруге Суботица – Сента крајем априла у време ванредног стања због вируса КОВИД 19 улази у завршну фазу. Радови су се у претходних месец и по дана одвијали без застоја упркос пандемији корона вируса.
До сада је завршено нешто мање од 85 одсто уговорених послова. Положено је свих 36 километара нових шина на релацији Суботица – Сента, а уређена је и железничка станица Ором. Преостало је да се положе још нови станични колосеци у станици Ором, а затим следе допуна туцаника, машинско решетање и регулисање колосека дуж трасе пруге, као и друге активности на оспособљавању ове регионалне пруге за сеобраћај.
Ових дана у току су активности на простору железничке станице Ором, а поред демонтаже старих и монтаже нових колосека, ради се и на допуни колосечног прибора и туцаника, као и на машинском регулисању колосека.
Радови на реконструкцији неелектрифициранe, једноколосечне пруге Суботица – Сента у дужини од 38 и по километра почели су 19. априла 2019. године.
Ова пруга је изузетно значајна, јер ће представљати један од алтернативних праваца док се буде градила пруга за велике брзине Нови Сад – Суботица.
Пруга Суботица – Сента изграђена је 1889. године и последњи пут је ремонтована двадесетих година прошлог века, дакле пре пуних сто година. Због тога је стање железничке инфраструктуре пре реконструкције било изузетно лоше, брзина возова износила је свега 10-20 километара на сат, а носивост пруге била је 16 тона по осовини.
По завршетку радова, брзина возова биће повећана на 80 километара на сат у путничком и на 60 километара на сат у теретном железничком саобраћају, а носивост пруге биће повећана на 22,5 тона по осовини.