„Инфраструктура железнице Србије“ завршила је почетком децембра реконструкцију и уређење једанаест железничких станица између Ресника и Ваљева, на барској прузи.
Нови, лепши и функционалнији изглед сада имају станичне зграде у Белој Реци, Барајеву, Барајево – Центру, Великом Борку, Степојевцу, Вреоцима, Лазаревцу, Лајковцу, Словцу, Дивцима и Ваљеву.
Програм реконструкције железничких станица покренула је „Инфраструктура железнице Србије“ на иницијативу потпредседнице Владе и министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зоране Михајловић, да поред пројеката модернизације железничке инфраструктуре и железнички објекти морају бити лепши и уређени како би се вратило поверење јавности.
„Инфраструктура железнице Србије“ реконструкцију једанаест станица на барској прузи реализовала је у сарадњи са друштвено одговорним компанијама које учествују у пројекту модернизације српских железница, па су овај пут оне својим бесплатним радом подржале уређење железничких станица на деоници барске пруге између Ресника и Ваљева.
Тако је компанија Рај Швелен реконструисала станицу Бела Река, АЖД Барајево, Прогрес станице Степојевац и Лајковац, Слога Вреоце и Лазаревац, Сигналинг станицу Велики Борак, компанија Миленијум стајалиште Барајево Центар и станицу Словац, Институт Михајло Пупин станицу Дивци, а Галеб станицу Ваљево.
Током октобра и новембра у ових једанаест станица на прузи Београд – Ваљево, поред осталог, уређене су станичне фасаде и кровови, мењани прозори и дрвенарија, очишћене и сређене станичне просторије и платои, покошено растиње око станичних објеката, урађене су поправке, мењане су инсталације, постављен је станични имобилијар и уклоњени руинирани објекти.
Пруга од Београда до Ваљева модернизована је 2017. године захваљујући средствима из руског кредита, а возови њоме сада саобраћају брзином од 100 километара на сат. Време путовања возова на овој релацији је конкурентно, превоз поуздан, а цене повољније, па број путника расте, што све ову железничку деоницу чини изузетно значајном.
Пројекат уређења железничких станица, започет 2018. године, „Инфраструктура железница Србије“ успешно наставља и у 2019. , посебно на модернизованим пругама и најзначајнијим железничким правцима. Toком ове и прошле године „Инфраструктура железнице Србије“ укупно ће реконструисати преко 100 станичних објеката, и за то издвојити око 300 милиона динара.
На тај начин, поред реализације инвестиционих пројеката модернизације железничке инфраструктуре, обнове регионалних пруга у Србији и аутоматизације путних прелаза, „Инфраструктура железнице Србије“ уређењем станичних зграда доприноси новом и лепшем изгледу железнице у Србији у корист потреба свих корисника услуга.
Зато овај пројекат представља једну од значајних активности „Инфраструктуре железнице Србије“, којом треба да се побољша углед железнице, поврати поверење у јавности, путницима омогући лепше и пријатније путовање, а корисницима квалитетна и ефикасна услуга и функционалнији објекти.
Бела Река
Пре радова После радова
Пре радова После радова
Барајево
Пре радова После радова
Барајево центар
Пре радова После радова
Пре радова После радова
Велики Борак
Пре радова После радова
Пре радова После радова
Степојевац
Пре радова После радова
Пре радова После радова
Вреоци
Пре радова После радова
Лазаревац
Пре радова После радова
Пре радова После радова
Лајковац
Пре радова После радова
Пре радова После радова
Словац
Пре радова После радова
Дивци
Пре радова После радова
Ваљево
Пре радова После радова
Пре радова После радова