– Деоница брзе пруге од Београда до Старе Пазове, коју раде кинеске компаније, биће завршена шест месеци пре рока, изјавио је 6. јула у Новом Саду генерални директор Инфраструктуре железнице Србије Мирољуб Јевтић.
Он је у изјави за Танјуг подсетио да се у Чортановцима раде два највећа објекта у Европи, као део овог пројекта, укупне дужине четири километра.
“Почетком 2020. године почеће изградња деонице од 108 километара од Новог Сада до Суботице. Рок за завршетак је 33 месеца, а кинеска страна ужурбано се припрема да све у року заврши. Влада Србије и председник Србије обезбедили су 1,8 милијарди само за брзу пругу, а 90 одсто те брзе пруге пролази коз Војводину”, каже Јевтић.
Према његовим речима, план Инфраструктуре железнице Србије јесте да од 2017. до 2020. године обнови 750 километара регионалних пруга у Србији.
“Током 2018. реконструисали смо регионалну пругу Панчево – Орловат – Римски Шанчеви, као и крак од Орловата према Зрењанину. Прошле године смо завршили 136 километара регионалних пруга у Војводини, а ове године ћемо завршити реконструкцију пруге од Суботице до Сенте, као и од Кумана до Банатског Милошева“, рекао је Јевтић.
Наводи да ће то предузеће ове године завршити око 80 километара пруга у Војводини, међу којима је и она од Кикинде до МСК Кикинда, што је посебно битно за привреду у Баната.
“Следеће године у јуну почеће обнова пруге Врбас – Кула – Сомбор од 52 километра, а почеће и реконструкција 32 километра локалне пруге Вршац – Бела Црква, која је неколико пута укидана, па поново пуштана у рад“, каже Јевтић.