Infrastruktura železnice Srbije

Vanredna situacija!

Nothing Found

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Vesti

Najnovije aktivnosti Društva

Automatizovana rampa u Donjem Međurovu danas je puštena u rad

U petak, 4. januara  u 15.00 sati na putnom prelazu u Donjem Međurovu „Infrastruktura železnice Srbije“  pustila je u rad automatizovan putni prelaz sa branicima. 

Postavljanje uređaja putnog prelaza sa automatizovanim branicima u Donjem Međurovu završeno je za dvanaest dana.

 Na ovom putnom prelazu postavljeno je i reflektorsko osvetljenje koloseka, kao i video nadzor.

Na putnim prelazima širom Srbije u prošloj godini vozači drumskih vozila slomili 3.700 rampi, a materijalna šteta oko 500 miliona dinara, poslednji slučaj na niškoj „Palilulskoj rampi“

U prošloj godini na putnim prelazima širom Srbije imali smo 3.700 slučajeva lomljenja branika i polubranika, koje su svojom neodgovornom i nepropisnom vožnjom oštetili vozači drumskih vozila. Broj polomljenih branika i polubranika na putnim prelazima u 2018. godini skoro je duplo veći od prosečnog broja ovakvih slučajeva u prethodnim godinama.

„Infrastrukturi železnice Srbije“ lomljenjem rampi na putnim prelazima samo u prošloj godini naneta je direktna materijalna šteta od oko 500 miliona dinara. Za taj novac, „Infrastruktura železnice Srbije“ mogla je automatskim rampama da obezbedi oko 25 putnih prelaza širom Srbije.

Poslednji ovakav slučaj dogodio se u Nišu, na putnom prelazu kod Palilulske rampe, 29. decembra u večernjim satima, kada se autobus javnog gradskog prevoza na liniji 8, koji saobraća na relaciji Gabrovačka Reka – Pasi Poljana, našao u zoni putnog prelaza u trenutku kada su se rampe već spuštale. Autobus je na taj način onemogućio da se rampe spuste i oštetio uređaj putnog prelaza, koji je pre toga funkcionisao i bio ispravan.

Čitajte dalje

Železnički saobraćaj u uslovima snežnih padavina nesmetano i redovno funkcioniše, na srpskim prugama dežura 900 zaposlenih i 22 specijalizovane interventne ekipe

-Železnički saobraćaj nesmetano se odvija u uslovima snežnih padavina i vremenskih neprilika u čitavoj zemlji. Centralni operativni štab „Infrastrukture železnice Srbije“ za rad u zimskim uslovima upravlja svim aktivnostima, a oko 900 zaposlenih u ovoj kompaniji angažovano je na čišćenju i održavanju železničke infrastrukture za rad u zimskim uslovima. Pored toga, spremno je da brzo i u najkraćem roku reaguje petnaest ekipa za hitne intervencije, pet ekipa sa mehanizacijom, kao i dve ekipe specijalizovane za održavanje kosina, koje su stacionirane u Užicu i Zaječaru, – rekao je Miroljub Jevtić, generalni direktor „Infrastrukture železnice Srbije“, povodom održavanja železničke infrastrukture i saobraćaja vozova, u uslovima snežnih padavina.

Izjavu gen. direktora o spremnosti „IŽS“ – a u vanrednim situacijama možete pogledati ovde

Čitajte dalje

Na putnom prelazu Majur, od kako su pre tri godine postavljeni polubranici, nije bilo ni jednog vanrednog događaja

Na putnom prelazu Majur, od kako su 28. marta 2016. godine postavljeni polubranici do danas, dakle za prethodne tri godine, nije zabeležen ni jedan vanredni događaj.

Pre nego što je putni prelaz Majur pre tri godine automatizovan i postavljeni polubranici, na ovom mestu dogodio se veći broj vanrednih događaja i teških nesreća, sa povređenim i poginulim licima.

Kad je reč o kvarovima, u 2018. godini, u periodu od sedam meseci (januar – mart i septembar – decembar) kada se nisu izvodili radovi na pruzi Šabac – Loznica i u stajalištu Majur, na putnom prelazu u Majuru dogodilo se ukupno 9 kvarova.

Od tih devet kvarova, samo u dva slučaju u pitanju je bila greška na uređaju putnog prelaza (neispravna sijalica, restartovan uređaj), a popravka je u oba slučaja trajala kraće od po jednog sata.

Čitajte dalje

„Infrastruktura železnice Srbije“ i konzorcijum francuskog „Kolasa“ i srpskog „Energoprojekta“ potpisali ugovor za modernizaciju pruge Jajinci – Mala Krsna, vredan 39,2 miliona evra

„Infrastruktura železnice Srbije“ i konzorcijum koji čine francuska kompanija „Kolas“ i domaća „Energoprojekt“, potpisali su danas Ugovor o rekonstrukciji pruge Jajinci – Mala Krsna i železničke stanice Mala Krsna.

Pruga Jajinci – Mala Krsna nalazi se na međunarodnom železničkom Koridoru 10 kroz Srbiju i duga je 59 kilometara.

Ukupna vrednost ugovora iznosi oko 39,2 miliona evra.

Ugovorom je predviđena rekonstrukcija pruge, elektrotehničkih postrojenja, kao i radovi u osam stanica, šest stajališta i po tri mosta i tunela.

Radovi će se odvijati u uslovima potpunog zatvora koloseka za saobraćaj. Tokom izvođenja radova, vozovi će saobraćati prugom Beograd – Mladenovac – Niš.

Početak radova očekuje se do  juna 2019. godine, a predviđen rok za njihov završetak je petnaest meseci od početka radova.

Počela izgradnja nove rampe na putnom prelazu u Međurovu

„Infrastruktura železnice Srbije“ počela je 24. decembra izgradnju nove rampe na putnom prelazu u Međurovu, gde se dogodila teška nesreća. Ukoliko vremenske prilike ne uspore radove, na putnom prelazu u Međurovu za petnaestak dana biće postavljena nova  rampa. Na ovom mestu biće pored rampi i čuvar putnog prelaza. Povodom početka radova na izgradnji nove rampe u Međurovu,  ovo mesto toga dana  posetili su  generalni direktor „Infrastrukture železnice Srbije“ Miroljub Jevtić i gradonačelnik Niša Darko Bulatović.

Izjava generalnog direktora „Infrastrukture železnice Srbije“ Miroljuba Jevtića predstavnicima medija: