Инфраструктура железнице Србије

Ванредна ситуација!

Ништа није пронађено

Изгледа да не можемо да пронађемо оно што сте тражили. Можда ће претраживање или једна од веза испод помоћи.

Вести

Најновије активности Друштва

Реконструкција пруге Кумане – Банатско Милошево у току

„Инфраструктура железнице Србије“ у протеклих шест месеци реконструисала је једанаест километара пруге Кумане – Банатско Милошево, од укупно 28 и по километара, колико је ова железничка деоница дуга. Реч је о деоници регионалне пруге Кикинда – Зрењанин.

        

Читајте даље

Аутоматизован нови путни прелаз у Оџацима

„Инфраструктура железнице Србије“ пустила је јуче, 5. децембра, у рад нови, аутоматизовани путни прелаз у Оџацима, на прузи Нови Сад – Богојево, са циљем подизања нивоа безбедности на овом месту.Реч је о путном прелазу који се налази између места Оџаци и Лалић, а раније је био обезбеђен знаковима вертикалне друмске сигнализације.

Читајте даље

Михајловићева и делегација кинеске компаније ЦЦЕЦЦ о новим пројектима у области железнице

Потпредседница Владе Србије и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, проф. др Зорана Михајловић, разговарала је данас са делегацијом компаније ЦЦЕЦЦ (China Civil Engineering and Construction Company) о могућностима сарадње на новим пројектима у области железнице.

Читајте даље

Почели радови на железничком мосту „Рипањ тунел“ између Београда и Младеновца

„Инфраструктура железнице Србије“ овог викенда  започела је реконструкцију моста „Рипањ тунел“, на прузи Београд – Младеновац.

        

Читајте даље

Реконструкција пруге Кикинда – МСК Кикинда, која је јуче почела, омогућиће уштеде за МСК Кикинда од пар стотина хиљада евра годишње

Инфраструктура железнице Србије“ почела је  јуче, 25. новембра 2019., реконструкцију пруге Кикинда – МСК Кикинда, у дужини од шест километара.

Ова пруга биће први пут реконструисана након више деценија.

Реконструкција пруге Кикинда – МСК Кикинда значајно ће допринети повећању безбедности и ефикасности железничког саобраћаја, као и  продуктивности рада МСК Кикинда. Наиме, овом деоницом за потребе МСК Кикинда месечно саобраћа око 550 до 600 теретних вагона, па ће реконструисана пруга омогућити бржи и квалитетнији транспорт робе железницом.

Читајте даље

Реконструкција пруге Кикинда – МСК Кикинда почиње у понедељак, 25. новембра

„Инфраструктура железнице Србије“ у понедељак, 25. новембра 2019. године, почеће реконструкцију пруге Кикинда – МСК Кикинда, у дужини од шест километара.

Ова пруга биће реконструисана први пут након више деценија.

„Инфраструктура железнице Србије“ пругу Кикинда – МСК Кикинда реконструисаће самостално, односно сопственим средствима, опремом и људством, а у оквиру трогодишњег програма обнове регионалних пруга у Србији који је започео 2018. године.

Планирано је да радови на реконструкцији шест километара ове пруге буду завршени у марту 2020. године, а укупна процењена вредност посла износи 3,36 милиона евра.

Читајте даље

„Инфраструктура железнице Србије“ пустила у рад видео надзор на свих 27 путних прелаза између Ресника и Ваљева

„Инфраструктура железнице Србије“ пустила је у рад видео надзор на свих 27 путних прелаза између Ресника и Ваљева, на барској прузи. Поред видео надзора, на овим путним прелазима постављено је и рефлекторско осветљење.

Сва опрема за видео надзор повезана је у Центру за даљинско управљање „Инфраструктуре железнице Србије“ у Топчидеру, одакле се са једног места у реалном времену прати ситуација на свим путним прелазима између Ресника и Ваљева.

Читајте даље