Реконструкција пруге Кумане – Банатско Милошево у току

„Инфраструктура железнице Србије“ у протеклих шест месеци реконструисала је једанаест километара пруге Кумане – Банатско Милошево, од укупно 28 и по километара, колико је ова железничка деоница дуга. Реч је о деоници регионалне пруге Кикинда – Зрењанин.

„Инфраструктура железнице Србије“ пругу Кумане – Банатско Милошево реконструише самостално, односно сопственим средствима, опремом и људством, а у оквиру трогодишњег програма обнове регионалних пруга у Србији који је започела 2018.

Радови су почели 8. јула 2019. године, а укупна процењена вредност посла износи 11,36 милиона евра.

           

Реконструкција се обавља половним материјалом придобијеним са магистралних пруга, као и новим материјалом. Радови обухватају замену старе колосечне решетке на дрвеним праговима, нестандардним шинама и колосечним прибором и застором од шљунка. Уместо тога, биће уграђене нове колосечне решетке на бетонским праговима, са половним и новим шинама, новим дрвеним праговима и новим туцаником крењчачког порекла.

До сада, на прузи у дужини од 11 километара урађено је и завршно машинско решетање колосека, док је колосечна решетка замењена на 15 километара ове пруге. Деоница између Кумана и Новог Бечеја завршена је већ око 80 одсто. Тренутно се одвијају радови од Новог Бечеја до Банатског Милошева, полаже се комплетан горњи строј, нови прагови и шине. На градилишту је тридесетак радника „Инфраструктуре железнице Србије“ , а ангажовано је и дванаест радних машина.

           

По завршетку радова, брзина возова са садашњих 20 километара на сат биће повећана на 80 километара на сат у путничком и 60 километара на сат у теретном железничком саобраћаја. Осовинско оптерећење пруге ће након реконструкције са садашњих 16 тона, бити подигнуто на 22,5 тона по осовини, што је омогућити квалитетнији и ефикаснији теретни железнички саобраћај на овој банатској прузи.

Пруга Кумане – Банатско Милошево деценијама није била реконструисана, због чега су возови саобраћаи брзином од свега 10 до 20 километара на сат. Ова пруга изграђена је још осамдесетих година деветнаестог века, а последњи пут реконструисана је пре скоро шест деценија. Zaronite u svet neverovatnih avantura i igara na sreću sa železničkom tematikom na Slotaparati.online! Otkrijte uzbudljiv asortiman slotova gde je svaki spin prožet duhom avanture na šinama. Železnički pejzaži, dimni parni lokomotivi i zvuk voza stvaraju jedinstvenu atmosferu putovanja. Nastavite svoje putovanje u svetu Slotaparati.online nakon svakog klika. Kod nas ćete pronaći igre za svaki ukus: od klasičnih slotova do savremenih video igara sa uzbudljivim zapletima. Uživajte ne samo u igri, već i u neverovatnim bonusima koji povećavaju vaše šanse za dobitak.

Да „Инфраструктура железнице Србије“ није започела свеобухватан пројекат обнове регионалних пруга, у наредне три до четири године било би угрожено одвијање и путничког и теретног железничког саобраћаја на многим локалним и регионалним пругама, па и на деоници Кумане – Банатско Милошево.

Захваљујући Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и Влади Републике Србије свеобухватна модернизација железничке инфраструктуре ће у наредних пар година у потпуности променити целокупан железнички саобраћај у нашој земљи.

Реконструкцијом регионалних пруга којима роба и путници треба да стигну до главних праваца, уз модернизацију магистралних праваца, гради се развијена и разграната мрежа савремених железничких саобраћајница у Србији, која ће омогућити бржи и бољи транспорт. На тај начин се унапређује квалитет живота грађана и остварују нижи транспортни трошкови и већа конкурентност српске привреде.

Posted in Вести.