Infrastruktura železnice Srbije

Vanredna situacija!

Nothing Found

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Vesti

Najnovije aktivnosti Društva

Železnička imovina ponovo na meti lopova

Zbog oko 450 kilograma bakra, koji će biti prodat u bescenje nakupcima sekundarnih sirovina, „Infrastrukturi železnice Srbije“ a.d. naneta je direktna šteta od preko 20 hiljada evra. Međutim, ovakve štete su daleko veće jer izazivaju dodatne kvarove, koji znatno povećavaju troškove očuvanja bezbednosti železničkog saobraćaja.

Čitajte dalje

Izdata građevinska dozvola i uskoro se očekuje početak radova na izgradnji „brze“ pruge, Beograd – Budimpešta

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, 18. jula 2017. godine, izdalo je Rešenje o građevinskoj dozvoli za izvođenje radova, na izgradnji pruge Beograd – Stara Pazova – Novi Sad – Subotica – Državna granica, na deonici Stara Pazova – Novi Sad. U pitanju je prva faza srednje deonice „brze“ pruge Beograd – Budimpešta, koja podrazumeva izgradnju vijadukta i tunela „Čortanovci“ i  deo je  Aneksa 3.1, potpisanog početkom februara 2017. godine. Druga faza radova na ovoj deonici obuhvata rekonstrukciju postojećeg i izgradnju drugog koloseka, odnosno radove na otvorenoj pruzi, u dužini od oko 40 kilometara, kao deo Aneksa 3.2.

Čitajte dalje

Svečano obeleženo ponovno uspostavljanje saobraćaja na obnovljenom delu barske pruge od Resnika do Vreoca u dužini od 35 kilometara

Na Glavnoj železničkoj stanici u Beogradu, danas je svečano obeleženo uspostavljanje saobraćaja na obnovljenom delu barske pruge, od Resnika do Vreoca, u dužini od 35 kilometara, koji je bio obustavljen od decembra meseca 2016. godine. Ovim je završena prva faza ukupnih radova na rekonstrukciji i modernizaciji deonice Resnik – Valjevo. Čitava deonica od Resnika do Valjeva je dužine 77,6 kilometara i deo je Aneksa 4.1 osnovnog Ugovora o Ruskom državnom kreditu, za modernizaciju srpskih železnica. Vrednost radova na ovoj deonici je oko 80 miliona USD , sa učešćem Republike Srbije, kao Investitora u iznosu od 15%. Projektnu dokumentaciju je uradio saobraćajni institut „CIP“, Beograd, a radove izvodi ruska kompanija „RŽD Internešnl“ sa domaćim podizvođačima. Rekonstrukcija dela magistralne pruge započela je 07. jula 2016. godine, a završetak kompletne deonice, planiran je za polovinu novembra 2017. godine.

Čitajte dalje