„Инфраструктура железнице Србије“ и Институт „Михајло Пупин“ потписали Уговор о донацији уређаја путног прелаза, нова опрема на путном прелазу „Перлез“, између Новог Сада и Зрењанина

Генерални директор „Инфраструктуре Железнице Србије,“ Мирољуб Јевтић и генeрална директорка Института „Михајло Пупин“ Сања Вранеш, 8. октобра у просторијама Института, потписали су Уговор о донацији опреме за путни прелаз „Перлез“, који се налази на прузи Нови Сад -Зрењанин.

Овим уговором предвиђено је да Институт „Михајло Пупин“ донира уређај путног прелаза, чија је вредност 50 хиљада евра. „Инфраструктура железнице Србије“, са друге стране, у обезбеђивање путног прелаза „Перлез“ уложиће свој рад и опрему, чија је вредност око 100 хиљада евра.

Путни прелаз „Перлез“ биће обезбеђен савременом сигнално-сигурносном опремом, полубраницима и светлосном сигнализацијом. Овај путни прелаз налази се на прузи Нови Сад – Зрењанин, чију реконструкцију ових дана завршава „Инфраструктура железнице Србије“ и биће пуштен у рад када и сама деоница. Захваљујући реконструкцији пруге Нови Сад – Зрењанин, путнички железнички саобраћај између ових градова поново ће бити успостављен након пуних седам година, па ће и обезбеђивање путног прелаза „Перлез“ савременом опремом безбедности саобраћаја на овој деоници дићи на виши ниво.

Данашње потписивање Уговора о донацији опреме путног прелаза било је прилика и да руководства „Инфраструктуре железнице Србије“ и Института „Михајло Пупин“ разговарају о могућностима будуће сарадње ове две значајне државне компаније када је о железничким пројектима реч. Истовремено, током презентације Института „Михајло Пупин“ покренуте су и бројне пословне иницијативе и предлози, како да се досадашња међусобна сарадња између ових институција развије и унапреди у многим областима.

Између осталог, било је говора о могућностима сарадње у области управљања и развоја, наменских програма, као и истраживачко развојне области.

Железнички програм Института „Михајло Пупин“ до сада је био укључен у пројекте модернизације железничке инфраструктуре у Србији, па је тако дао значај и велики допринос у области сигнално-сигурносних уређаја и телекомуникација приликом модернизације деонице барске пруге између Ресника и Ваљева, као и пруге Панчевачки мост – Панчево Главна, који су финансирани из руског кредита. Такође, Железнички програм Института „Михајло Пупин“ био је ангажован и на комплетној модернизацији сигнално-сигурносних уређаја и телекомуникација на прузи Топчидер – Раковица – Ресник, која је обухватала изпоруку опреме и радове.

Posted in Вести.