„Infrastruktura železnice Srbije“ i Institut „Mihajlo Pupin“ potpisali Ugovor o donaciji uređaja putnog prelaza, nova oprema na putnom prelazu „Perlez“, između Novog Sada i Zrenjanina

Generalni direktor „Infrastrukture Železnice Srbije,“ Miroljub Jevtić i generalna direktorka Instituta „Mihajlo Pupin“ Sanja Vraneš, 8. oktobra u prostorijama Instituta, potpisali su Ugovor o donaciji opreme za putni prelaz „Perlez“, koji se nalazi na pruzi Novi Sad -Zrenjanin.

Ovim ugovorom predviđeno je da Institut „Mihajlo Pupin“ donira uređaj putnog prelaza, čija je vrednost 50 hiljada evra. „Infrastruktura železnice Srbije“, sa druge strane, u obezbeđivanje putnog prelaza „Perlez“ uložiće svoj rad i opremu, čija je vrednost oko 100 hiljada evra.

Putni prelaz „Perlez“ biće obezbeđen savremenom signalno-sigurnosnom opremom, polubranicima i svetlosnom signalizacijom. Ovaj putni prelaz nalazi se na pruzi Novi Sad – Zrenjanin, čiju rekonstrukciju ovih dana završava „Infrastruktura železnice Srbije“ i biće pušten u rad kada i sama deonica. Zahvaljujući rekonstrukciji pruge Novi Sad – Zrenjanin, putnički železnički saobraćaj između ovih gradova ponovo će biti uspostavljen nakon punih sedam godina, pa će i obezbeđivanje putnog prelaza „Perlez“ savremenom opremom bezbednosti saobraćaja na ovoj deonici dići na viši nivo.

Današnje potpisivanje Ugovora o donaciji opreme putnog prelaza bilo je prilika i da rukovodstva „Infrastrukture železnice Srbije“ i Instituta „Mihajlo Pupin“ razgovaraju o mogućnostima buduće saradnje ove dve značajne državne kompanije kada je o železničkim projektima reč. Istovremeno, tokom prezentacije Instituta „Mihajlo Pupin“ pokrenute su i brojne poslovne inicijative i predlozi, kako da se dosadašnja međusobna saradnja između ovih institucija razvije i unapredi u mnogim oblastima.

Između ostalog, bilo je govora o mogućnostima saradnje u oblasti upravljanja i razvoja, namenskih programa, kao i istraživačko razvojne oblasti.

Železnički program Instituta „Mihajlo Pupin“ do sada je bio uključen u projekte modernizacije železničke infrastrukture u Srbiji, pa je tako dao značaj i veliki doprinos u oblasti signalno-sigurnosnih uređaja i telekomunikacija prilikom modernizacije deonice barske pruge između Resnika i Valjeva, kao i pruge Pančevački most – Pančevo Glavna, koji su finansirani iz ruskog kredita. Takođe, Železnički program Instituta „Mihajlo Pupin“ bio je angažovan i na kompletnoj modernizaciji signalno-sigurnosnih uređaja i telekomunikacija na pruzi Topčider – Rakovica – Resnik, koja je obuhvatala izporuku opreme i radove.

Posted in Vesti.