Zbog bujica i poplave, prekid saobraćaja u Kolarima i Ripanj tunelu

“Infrastruktura železnice Srbije“ zbog velikih bujica i vode koja je oko metar i po iznad koloseka u mestu Kolari, noćas oko 22 sata obustavila je železnički saobraćaj između Beograda i Male Krsne.
Bujica je u Kolarima odnela oko 250 metara trupa pruge. Prema prvim procenama sa lica mesta stručnih službi „Infrastrukture železnice Srbije“, nakon povlačenja vode sa koloseka biće potrebno oko pet dana da se pruga sanira i ponovo uspostavi železnički saobraćaj preko Male Krsne.


„Infrastruktura železnice Srbije“ angažovala je svu raspoloživu mehanizaciju i ljudstvo kod Ripanj tunela, kako bi se na prugu što pre podigla elektromotorna garnitura putničkog voza „Štadler“, koja je zbog velikih padavina i bujičnih voda sa jednom svojom osovinom iskliznula noćas sa koloseka. Reč je o putničkom vozu koji je saobraćao iz Beograda za Niš, a sedamdesetak putnika iz ovog voza bezbedno je drugom garniturom prevezeno dalje.
Između Ripanj tunela i Klenja noćas je zbog poplave iskliznula i lokomotiva teretnog voza, pa će mehanizacija i ljudstvo „Infrastrukture železnice Srbije“ i ovo vučno vozilo nastojati da što pre podignu na prugu.
Železnički saobraćaj je trenutno u prekidu i kod Ripanj tunela.
Velikim naporima radnici „Infrastrukture železnice Srbije“ uspeli su da tokom noći obezbede bezbedno funkcionisanje železničkog saobraćaja na barskoj pruzi, iako su između Barajeva i Bele reke bujični nanosi noćas bili izuzetno jaki.
Radnici svih 29 pružnih deonica „Infrastrukture železnice Srbije“ duž srpskih pruga su noćas na terenu, kako bi se stvorili uslovi za funkcionisanje železničkog saobraćaja, uprkos velikim bujicama i padavinama u većem delu Srbije.

Posted in Vesti.