„Infrastruktura železnice Srbije“ samostalno popravlja prugu Makiš – Batajnica

Infrastruktura železnice Srbije“  sopstvenim kapacitetima u prethodna dva meseca popravila je dvadeset kilometara pruge na deonici Beograd ranžirna (Makiš) – Ostružnica – Surčin – Batajnica. Do stupanja na snagu novog železničkog reda vožnje 10. decembra, biće završen remont svih 26 kilometara pruge između Makiša i Batajnice.

Na taj način, „Infrastruktura železnice Srbije“ omogućiće nesmetano odvijanje radova  na modernizaciji deonice Beograd Centar – Stara Pazova, čiji se početak uskoro očekuje, kao prvoj fazi izgradnje pruge za velike brzine između Beograda i Budimpešte.       

Tokom radova na modernizaciji pruge  Beograd Centar – Stara Pazova, celokupan teretni železnički saobraćaj biće preusmeren na izuzetno bitnu deonicu između Makiša i Batajnice, kao alternativni pravac.

Radnici „Infrastrukture železnice Srbije“ do sada su sanirali gornji stroj i zamenili preko dve hiljade pragova između Makiša i Batajnice, a najobimniji radovi urađeni su na deonici Ostružnica – Surčin, kao i u samoj železničkoj stanici Surčin.

Preostalo je da se u narednih petnaestak dana zameni još oko hiljadu pragova i obavi mašinsko regulisanje koloseka, pa da ova obilazna pruga bude u potpunosti osposobljena da primi celokupan železnički robni transport koji će uskoro biti preusmeren na Makiš i Batajnicu.

Završetkom sanacije deonice Makiš – Batajnica, biće poboljšane tehničke karakteristike ove pruge i njena propusna moć, a brzina teretnih železničkih kompozicija biće povećana sa 30 na 50 kilometara na sat.

Remont pruge Makiš – Batajnica radi se od kolosečnog materijala pridobijenog modernizacijom deonica na Koridoru 10 i barskoj pruzi.

Posted in Vesti.