Potpisan ugovor sa kineskom kompanijom „CCECC“ za rekonstrukciju dela pruge Beograd – Mladenovac – Niš – Preševo

U četvrtak, 05. januara 2017.godine, sa početkom u 12.00 časova, u sali biblioteke Upravne zgrade „Infrastrukture železnice Srbije“ a.d., Nemanjina 6, održano je svečano potpisivanje Ugovora, sa kineskom kompanijom China Sivil Engeneering Sonstruction Sorporacion (CCECC), za radove na deonici pruge Rasputnica „G“ – Rakovica – Resnik, na pruzi Beograd – Mladenovac – Niš – Preševo (državna granica). Ugovor vredan 23.779.518,08 evra, svečano su potpisali generalni direktor „Infrastrukture železnice Srbije“ a.d., Dušan Garibović i direktor predstavništva za Srbiju, kineske kompanije „CCECC, Zhu Tianran.

Potpisan ugovor sa kineskom kompanijom „CCEECC“ za rekonstrukciju dela pruge Beograd – Mladenovac – Niš - Preševo

Ugovorom je predviđena rekonstrukcija i zamena građevinske i elektrotehničke infrastrukture u dužini od 7,5 kilometara. Radovi podrazumevaju prilagođavanje visine perona garniturama BG voza u stanici Rakovica, sređivanje perona i nadstrešnica u stajalištu Kijevo – Kneževac, zatim u stanici Resnik, izgradnju podhodnika i dogradnju stanične zgrade kao i garaže sa jednim pomoćnim kolosekom, modernizaciju tri putna prelaza i rekonstrukciju propusta.

Radovi, koji se finansiraju iz zajma EBRD 5, na ovoj deonici, počeće polovinom februara, ukoliko vremenski uslovi budu dozvolili, a najkasnije početkom marta i rok za njihov završetak je 351 dan.

Ugovorom je predviđena rekonstrukcija i zamena građevinske i elektrotehničke infrastrukture u dužini od 7,5 kilometara. Radovi podrazumevaju prilagođavanje visine perona garniturama BG voza u stanici Rakovica, sređivanje perona i nadstrešnica u stajalištu Kijevo – Kneževac, zatim u stanici Resnik, izgradnju podhodnika i dogradnju stanične zgrade kao i garaže sa jednim pomoćnim kolosekom, modernizaciju tri putna prelaza i rekonstrukciju propusta. Radovi, koji se finansiraju iz zajma EBRD 5, na ovoj deonici, počeće polovinom februara, ukoliko vremenski uslovi budu dozvolili, a najkasnije početkom marta i rok za njihov završetak je 351 dan.

Generalni direktor je u svom obraćanju predstavnicima medija istakao da je kineska kompanija „CCECC“ dala najpovoljniju ponudu na tenderu EBRD – a i da će rekonstrukcija dela pruge na ulasku u Beograd sa južnih pruga biti njen prvi posao u Srbiji. Takođe je naglasio da će iz tog zajma biti finansirana i rekonstrukcija pruge Jajinci – Mala Krsna, dužine 75,9 kilometara, koja bi trebalo da počne polovinom 2017. godine. Posebno se zahvalio izvršnoj direktorki, Miri Vukmirović i direktorki Sektora za razvoj, Gorici Petrović na višemesečnom zalaganju kako bi se celokupan postupak oko realizacije ovog Ugovora uspešno priveo kraju.

Generalni direktor je u svom obraćanju predstavnicima medija istakao da je kineska kompanija „CCECC“ dala najpovoljniju ponudu na tenderu EBRD – a i da će rekonstrukcija dela pruge na ulasku u Beograd sa južnih pruga biti njen prvi posao u Srbiji. Takođe je naglasio da će iz tog zajma biti finansirana i rekonstrukcija pruge Jajinci – Mala Krsna, dužine 75,9 kilometara, koja bi trebalo da počne polovinom 2017. godine. Posebno se zahvalio izvršnoj direktorki, Miri Vukmirović i direktorki Sektora za razvoj, Gorici Petrović na višemesečnom zalaganju kako bi se celokupan postupak oko realizacije ovog Ugovora uspešno priveo kraju.

Medijima se obratio i direktor predstavništva za Srbiju kineske kompanije CCECC, Zhu Tianran, rekavši da će srpske firme kao podizvođači biti uključene u rekonstrukciju ove deonice i da će oprema biti nabavljena u Srbiji i zemljama u okruženju.

Medijima se obratio i direktor predstavništva za Srbiju kineske kompanije „CCECC“, Zhu Tianran, rekavši da će srpske firme kao podizvođači biti uključene u rekonstrukciju ove deonice i da će oprema biti nabavljena u Srbiji i zemljama u okruženju.

Objavljeno u Vesti i označeno .