Потписан уговор са кинеском компанијом „CCECC“ за реконструкцију дела пруге Београд – Младеновац – Ниш – Прешево

У четвртак, 05. јануара 2017.године, са почетком у 12.00 часова, у сали библиотеке Управне зграде „Инфраструктуре железнице Србије“ а.д., Немањина 6, одржано је свечано потписивање Уговора, са кинеском компанијом China Сivil Еngeneering Сonstruction Сorporacion (CCECC), за радове на деоници пруге Распутница „Г“ – Раковица – Ресник, на прузи Београд – Младеновац – Ниш – Прешево (државна граница). Уговор вредан 23.779.518,08 евра, свечано су потписали генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ а.д., Душан Гарибовић и директор представништва за Србију, кинеске компаније „CCECC, Zhu Tianran.

Потписан уговор са кинеском компанијом „CCEECC“ за реконструкцију дела пруге Београд – Младеновац – Ниш - Прешево

Уговором је предвиђена реконструкција и замена грађевинске и електротехничке инфраструктуре у дужини од 7,5 километара. Радови подразумевају прилагођавање висине перона гарнитурама БГ воза у станици Раковица, сређивање перона и надстрешница у стајалишту Кијево – Кнежевац, затим у станици Ресник, изградњу подходника и доградњу станичне зграде као и гараже са једним помоћним колосеком, модернизацију три путна прелаза и реконструкцију пропуста.

Радови, који се финансирају из зајма ЕБРД 5, на овој деоници, почеће половином фебруара, уколико временски услови буду дозволили, а најкасније почетком марта и рок за њихов завршетак је 351 дан.

Уговором је предвиђена реконструкција и замена грађевинске и електротехничке инфраструктуре у дужини од 7,5 километара. Радови подразумевају прилагођавање висине перона гарнитурама БГ воза у станици Раковица, сређивање перона и надстрешница у стајалишту Кијево – Кнежевац, затим у станици Ресник, изградњу подходника и доградњу станичне зграде као и гараже са једним помоћним колосеком, модернизацију три путна прелаза и реконструкцију пропуста. Радови, који се финансирају из зајма ЕБРД 5, на овој деоници, почеће половином фебруара, уколико временски услови буду дозволили, а најкасније почетком марта и рок за њихов завршетак је 351 дан.

Генерални директор је у свом обраћању представницима медија истакао да је кинеска компанија „CCECC“ дала најповољнију понуду на тендеру ЕБРД – а и да ће реконструкција дела пруге на уласку у Београд са јужних пруга бити њен први посао у Србији. Такође је нагласио да ће из тог зајма бити финансирана и реконструкција пруге Јајинци – Мала Крсна, дужине 75,9 километара, која би требало да почне половином 2017. године. Посебно се захвалио извршној директорки, Мири Вукмировић и директорки Сектора за развој, Горици Петровић на вишемесечном залагању како би се целокупан поступак око реализације овог Уговора успешно привео крају.

Генерални директор је у свом обраћању представницима медија истакао да је кинеска компанија „CCECC“ дала најповољнију понуду на тендеру ЕБРД – а и да ће реконструкција дела пруге на уласку у Београд са јужних пруга бити њен први посао у Србији. Такође је нагласио да ће из тог зајма бити финансирана и реконструкција пруге Јајинци – Мала Крсна, дужине 75,9 километара, која би требало да почне половином 2017. године. Посебно се захвалио извршној директорки, Мири Вукмировић и директорки Сектора за развој, Горици Петровић на вишемесечном залагању како би се целокупан поступак око реализације овог Уговора успешно привео крају.

Mедијима се обратио и директор представништва за Србију кинеске компаније CCECC, Zhu Tianran, рекавши да ће српске фирме као подизвођачи бити укључене у реконструкцију ове деонице и да ће опрема бити набављена у Србији и земљама у окружењу.

Mедијима се обратио и директор представништва за Србију кинеске компаније „CCECC“, Zhu Tianran, рекавши да ће српске фирме као подизвођачи бити укључене у реконструкцију ове деонице и да ће опрема бити набављена у Србији и земљама у окружењу.

Posted in Вести and tagged .