Zbog predstojeće etape radova na rekonstrukciji deonice Resnik – Valjevo obustavlja se saobraćaj od Resnika do Vreoca

Zbog nastavka radova na rekonstrukciji deonice Resnik – Valjevo, od 01. decembra do 15. jula naredne godine potpuno će biti obustavljen saobraćaj na delu barske pruge, između Resnika i Vreoca. Prema zvaničnom saopštenju društva „Srbija Voz“ putnici će svoje putovanje vozom, započinjati i završavati u Lajkovcu, a od Beograda do Lajkovca i obrnuto, biće organizovan autobuski prevoz.

Zbog predstojeće etape radova na rekonstrukciji deonice Resnik – Valjevo obustavlja se saobraćaj od Resnika do Vreoca

Predstojeći radovi podrazumevaju, pored radova na otvorenoj pruzi, izgradnju novih koloseka u stanicama Bela Reka, Barajevo i Stepojevac, sa pripadajućim skretnicama, zatim sanaciju dva tunela, čija je ukupna dužina 4 km, 6 mostova, 10 nestabilnih kosina, 5 propusta, rekonstrukciju 9 putnih prelaza, kao i sve elektrotehničke radove.

Sa rekonstrukcijom barske pruge se otpočelo 07. jula i do sada je urađeno:

Stanica Vreoci

  • Izgrađeni su  5,6,7 i 8 kolosek sa pripadajućih osam skretnica
  • Radovi na rekonstrukciji  elektrotehničke infrastrukture (KM, SS i TT)

Stanica Divci

  • Izgrađen prvi kolosek

Stanica Valjevo

  • Izgrađeni su koloseci na linijama 1,2 i 3 sa pripadajuće četiri skretnice
  • Deo elektrotehničkih radova

Stanica Slovac

  • Deo prvog koloseka, koji će, po završetku izrade odvodnih kanala, biti kompletiran

Stanica Lazarevac

  • Završeni su radovi na izgradnji 1. i 2. koloseka sa pripadajućim skretnicama
  • Deo elektrotehničke infrastrukture

Zbog predstojeće etape radova na rekonstrukciji deonice Resnik – Valjevo obustavlja se saobraćaj od Resnika do Vreoca

Stanica Lajkovac

  • Završena je izgradnja 5. koloseka sa pripadajućim skretnicama
  • Radovi na elektrotehničkoj infrastrukturi

Otpočela sanacija kosine u Beloj Reci

Zbog predstojeće etape radova na rekonstrukciji deonice Resnik – Valjevo obustavlja se saobraćaj od Resnika do Vreoca

Radovi na deonici Resnik – Valjevo, čija je ukupna dužina 77,625 km, a vrednost oko 80 miliona dolara, finansira se iz dela državnog kredita Ruske Federacije, sa učešćem Republike Srbije, kao Investitora, u iznosu od 15%. Projektnu dokumentaciju je uradio Saobraćajni institut „CIP“, Beograd, a radove izvodi ruska kompanija „RŽD Internešnl“, sa domaćim podizvođačima.

Posted in Aktuelni događaji, Vesti and tagged .