Због предстојеће етапе радова на реконструкцији деонице Ресник – Ваљево обуставља се саобраћај од Ресника до Вреоца

Због наставка радова на реконструкцији деонице Ресник – Ваљево, од 01. децембра до 15. јула наредне године потпуно ће бити обустављен саобраћај на делу барске пруге, између Ресника и Вреоца. Према званичном саопштењу друштва „Србија Воз“ путници ће своје путовање возом, започињати и завршавати у Лајковцу, а од Београда до Лајковца и обрнуто, биће организован аутобуски превоз.

Због предстојеће етапе радова на реконструкцији деонице Ресник – Ваљево обуставља се саобраћај од Ресника до Вреоца

Предстојећи радови подразумевају, поред радова на отвореној прузи, изградњу нових колосека у станицама Бела Река, Барајево и Степојевац, са припадајућим скретницама, затим санацију два тунела, чија је укупна дужина 4 км, 6 мостова, 10 нестабилних косина, 5 пропуста, реконструкцију 9 путних прелаза, као и све електротехничке радове.

Са реконструкцијом барске пруге се отпочело 07. јула и до сада је урађено:

Станица Вреоци

  • Изграђени су  5,6,7 и 8 колосек са припадајућих осам скретница
  • Радови на реконструкцији  електротехничке инфраструктуре (КМ, СС и ТТ)

Станица Дивци

  • Изграђен први колосек

Станица Ваљево

  • Изграђени су колосеци на линијама 1,2 и 3 са припадајуће четири скретнице
  • Део електротехничких радова

Станица Словац

  • Део првог колосека, који ће, по завршетку израде одводних канала, бити комплетиран

Станица Лазаревац

  • Завршени су радови на изградњи 1. и 2. колосека са припадајућим скретницама
  • Део електротехничке инфраструктуре

Због предстојеће етапе радова на реконструкцији деонице Ресник – Ваљево обуставља се саобраћај од Ресника до Вреоца

Станица Лајковац

  • Завршена је изградња 5. колосека са припадајућим скретницама
  • Радови на електротехничкој инфраструктури

Отпочела санација косине у Белој Реци

Због предстојеће етапе радова на реконструкцији деонице Ресник – Ваљево обуставља се саобраћај од Ресника до Вреоца

Радови на деоници Ресник – Ваљево, чија је укупна дужина 77,625 км, а вредност око 80 милиона долара, финансира се из дела државног кредита Руске Федерације, са учешћем Републике Србије, као Инвеститора, у износу од 15%. Пројектну документацију је урадио Саобраћајни институт „ЦИП“, Београд, а радове изводи руска компанија „РЖД Интернешнл“, са домаћим подизвођачима.

Posted in Актуелни догађаји, Вести and tagged .